Skip to main content
Vraag

Toon ineens engelstalig

Toon eerste bericht Reageer

44 Reacties

Owh wacht,.. 1 april was gisteren.
Reputatie 4
Badge
thehognl schreef:

@Brandweercommandant ik zal je wel even helpen er mee. Je belt dan +52 00 8823 2293 112 vervolgens druk je op 1 - 5 - 2 in het menu. Dan vertel je dat je graag Engels wilt, maar let op. Wel in het engels zeggen. En geen stonecoal engels want dat accepteerd ie niet.
Dan rebooten en het werkt!

+52? Verdacht, zeker torenhoge belkosten? Trappen we niet in
Reputatie 4
Badge
Ik vond weer waar het ik ooit eens heb gelezen, dus geen 1 april grap:

of heb jij de hele handel gephotoshopped?
Reputatie 7
@peterstraatman

Dank voor het melden en welkom op het Toon forum! Ik heb dit uitgezet bij de software ontwikkelaars. Zodra zij mij van een terugkoppeling voorzien laat ik het aan je weten.

Groet,

Folkert
Reputatie 4
Badge
Al iets bekend? Ik zou ook wel een Engels- talige Toon willen hebben voor de huurders....
Reputatie 4
Badge
Is er nog een update?
Reputatie 3
Brandweercommandant schreef:

Al iets bekend? Ik zou ook wel een Engels- talige Toon willen hebben voor de huurders....

Er is helaas nog niets bekend. Mijn collega Folkert houdt je op de hoogte!
Reputatie 7
@peterstraatman

Excuses voor het lange wachten. Dit kan helaas niet door ons hersteld worden op korte termijn. We verwachten dat dit pas na de volgende software update opgelost kan worden. Mocht dat te lang duren voor je dan kunnen we je Toon voor je vervangen.
Reputatie 7
Badge +2
Folkert schreef:

@peterstraatman

Excuses voor het lange wachten. Dit kan helaas niet door ons hersteld worden op korte termijn. We verwachten dat dis pas na de volgende software update opgelost kan worden. Mocht dat te lang duren voor je dan kunnen we je Toon voor je vervangen.

Hoi Folkert, is dit mogelijk in de eerstvolgende versie of pas nog later ?
Reputatie 6
Toonz schreef:

Hoi Folkert, is dit mogelijk in de eerstvolgende versie of pas nog later ?

Hoi Toonz,
De eerst volgende versie, 4.15, ligt al bij de testers, deze past Quby niet meer aan voor deze bug. We hebben het hier dus over 4.16.
En dan hebben we het uiteraard over de bug-fix, niet over het taalpakket aanbieden.

Adios!
Reputatie 7
Badge +6
Is het niet zo, dat de daadwerkelijke update 1 versie naar boven gaat.
Dus Veldtesters testen nu: 4.15.2, reguliere update word uiteindelijk: 4.16.x ?
Nee, zeker niet Ricardo.
Die blijft vrijwel altijd gelijk, behalve als in de testperiode toch nog iets gevonden wordt, zoals kortgeleden.
Vinny schreef:

En dan hebben we het uiteraard over de bug-fix, niet over het taalpakket aanbieden.

Adios!

Toch een teleurstelling dat het taalpakket niet wordt aangeboden. Het is een hele kleine stap om dat mogelijk te maken en je maakt er genoeg mensen blij mee. Nog een reden om eens naar de huiskamer van deze forum te stappen en het forum item te lezen over ... (het verboden woord).
Goedenavond

Ook ik heb het probleem dat de toon nu in het engels is na de laatste update die ik op 6 november hebt gedaan
Reputatie 5
@Janneke

Welkom op de Toon Community. Wat vreemd dat de functies in het Engels zichtbaar zijn op Toon, dit hoort natuurlijk niet. Wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik kan meegekijken in Toon.

Groet,
Mitchel
Hoi mitchel
Bedankt voor je reactie maar eneco heeft gereageerd en ik moet wachten op de volgende update ook de app doet het niet dus afwachten maar.
Reputatie 6
@Janneke

We wachten het voor nu dan even af. Mocht er bij de volgende update geen verandering zijn, dan horen we het graag.

Groet, Urgel
Reputatie 7
Badge +2
@Urgel waarom niet gewoon de functie vrijgeven waarmee je de taal van Toon zelf kan kiezen? De functie is allang beschikbaar in de huidige software releases en kan heel simpel worden aangezet.
Just my 2 cents. Will also provide great support for non-Dutch users of Toon (expats, AirBNB customers etc etc).

Kind regardz,

Toonz
Reputatie 6
@Toonz

Goede tip! Ik kan niet garanderen dat de optie voor taalkeuze wordt opengesteld, maar ik zal het doorspelen naar de ontwikkelaars. Nee hebben we, ja kunnen we krijgen 💪🏾.

Groet, Urgel

Reageer