Skip to main content
Vraag

Hue lampen ontkoppelen

• Toon kenner
  • 7 reacties
Ik lees dat deze kwestie al besproken is maar kunnen de softwarebeheerders mijn 4 niet gekoppelde hue lampen verwijderen aub?
Alvast bedankt.
Reageer

15 Reacties

Reputatie 3
Hoi @chop,

Dankjewel voor je bericht en welkom op het Toon forum. Lukt het niet om de lampen zelf te verwijderen? Wil je dit nogmaals proberen en daarna een harde reset uitvoeren door de ketelmodule voor 30 seconden stroomloos te maken?
goedemorgen. het lukt echt niet. ik heb alles al geprobeerd. stekker bij de ketel eruit. zelfs die bij de wifi router en een harde reset. ik heb ook toon hulp op afstand al aan gezet. bedankt voor het verwijderen.
gr.
g. de knoop
Reputatie 3
@chop,

Balen dat het niet lukt. Wil je voor mij de externe toegang op Toon aanzetten via Menu > Toon support > Externe toegang 'aan'? Dan kunnen wij hiermee verder.
hoi. deze staat al aan.
groetjes
Reputatie 3
@chop,

De externe toegang staat nog uit. Wil je het voor mij controleren?
ik zit nu helaas op mijn werk. rond 16.00 uur zet ik deze direct aan. excuses. zeer waarschijnlijk door die harde reset gisteren is deze uit gezet.
ik zet m straks direct weer aan.
bedankt!
Reputatie 3
@chop,

Geeft niets. Laat het ons even weten als deze aanstaat.

Werkse!
hij staat aan mevrouw. kunt u het regelen?
bedankt!
Reputatie 4
@chop,

Bedankt voor het aanzetten. Ik heb de ontwikkelaars gevraagd om de 4 niet gekoppelde hue lampen te verwijderen.
geweldig!
Reputatie 4
@chop,

Welke lampen moeten specifiek verwijderd worden? De meeste zijn namelijk bereikbaar volgens Toon.
keuken. lotek hoog. lotek laag en woonkamer mogen er uit.
Reputatie 4
@chop,

De ontwikkelaars hebben de lampen in de keuken, Lotek Hoog en Lotek Laag kunnen verwijderen. De 'Woonkamer' lamp wilt echter niet meewerken. Ze kunnen deze zaak nog aan een expert overdragen, maar die is volgende week pas beschikbaar.
Vind je het goed zo? Of wil je toch dat de woonkamer lamp verwijderd wordt? Houd er dan wel rekening mee dat dit volgende week gebeurt. Ik verneem graag hoe je hierover denkt!
hoi Sabrina.
ik heb gisteravond gekeken en nu is het perfect!
hoeft niets verder verwijderd te worden.
hartelijk bedankt voor de service.
groet.
Reputatie 4
@chop,

Super, graag gedaan hoor!

Reageer