Skip to main content

Het is weer weekend en Toon vergelijk werkt niet mee.

Toon eerste bericht Reageer

69 Reacties

Klopt, er zijn nu nog wat “rest” problemen, die volgende week ook wel getackeld zullen worden.

Er lopen ook zoveel projecten.
-De uitbreiding op de beta App; gelukkig nu hybride en update/aanpassing hebben ze in eigen hand. Gelukkig zit daar goed de vaart in.
-Update 4.20.X
-Nieuwe Toon
-enz enz
Reputatie 6
@Monique, @rene2716, @Michael Brummel & @VdB,

Werkt de vergelijkfunctie bij jullie ook weer? Zo niet, willen jullie dan net als @Masterbas jullie Toon en router resetten? We zijn benieuwd naar jullie bevindingen.

Groet, Denise
Badge +1
@Denise:
Sinds zaterdagochtend is het vergelijk weer zichtbaar zonder reset van Toon.
Reputatie 4
Badge +2
Afgezien van dat ik nog moet wachten op mijn eind afrekening voor een nieuw termijn bedrag om dat weer te vergelijken hoe het gaat. Is er nu in het eerste weekend van dit nieuwe jaar al weer geen vergelijk met anderen. Nu weet ik dus helemaal niet hoe ik het doe dezez dagen het is net routine geworden om te vergelijken. Op dit moment is toon dus alleen maar een thermostaat met verbinding via internet beetje jammer.
Alle verbindingen zijn stabiel.
Badge
Bij mij werkt het ook weer eens niet hoor.
Zelfs de laatste maand van vorig jaar en de laatste week van dat jaar werkt niet.
Hoe kan je het nou vergelijken als het regelmatig niet werkt.
Ik heb al sinds de uitval van het geschatte maand verbruik sinds 2 januari geen vergelijkingsdata meer.
Maar daar komt volgende week een fix voor.
Reputatie 4
Badge +2
Blijft toch raar als het wel werkt, maar in 99% dat het niet werkt altijd in het weekend gebeurd.

Alleen via de eneco app kan ik zien of dat ik met ingeschat verbruik een beetje uit kom, maar ja dat is op maand basis.
Reputatie 2
Badge
Hier ook weer geen vergelijk zichtbaar.
Hoewel ik vandaag ook geen vergelijking heb van vrijdag, ga ik er vanuit dat het door gisteravond komt. Toen lag hier het SC er weer uit.

Met wat geluk is het vanavond zichtbaar, en anders in de komende dagen.

PS: hier werkt het vergelijk wel normaal
Reputatie 2
Badge
Gisteren geen vergelijk mogelijk vandaag ook weer niet wel verbonden met het sc nog meer mensen met deze problemen.
Reputatie 4
Badge +2
Er zijn er genoeg die het zelfde hebben. Als het goed is zou er een fix komen aankomende week. Hopelijk gaan ze er morgen weer flink mee aan de slag om het te fixen.
Reputatie 1
Badge
Ook ik heb voor de tweede dag geen vergelijk op mijn Toon op tablet!
Badge
ik heb geen vergelijk verbruik meer, toon geeft aan: "! geen resultaat ontvangen"
Reputatie 2
Waarom niet eens een keertje de app stabiel maken en als die een maand vlekkeloos werkt dan pas nieuwe functionaliteiten toevoegen?
Reputatie 4
Badge +2
Het probleem zit niet in de app maar op de plaats waar de gegevens vandaag komen (sc)
Reputatie 2
Masterbas schreef:

Het probleem zit niet in de app maar op de plaats waar de gegevens vandaag komen (sc)

Reputatie 2
De app werkt naar twee kanten, dus ook de remotekant moet stabiel zijn.
Badge
Inmiddels een ticket aan laten maken bij Toon support, quby gaat inloggen in mijn toon en het nakijken
Reputatie 2
Badge +1
Beste leden ik heb sinds een paar dagen ook last van het probleem dat de vergelijk functie niet werkt..... Is dit een bug?
Reputatie 6
@Allen

De Vergelijkfunctie werkte afgelopen weekend niet helemaal lekker mee. Dit hebben we vandaag kunnen oplossen, is het voor jullie inmiddels ook weer zichtbaar? In ieder geval onze excuses voor de onderbreking.

Groet, Denise
Badge
Denise schreef:

@Allen

De Vergelijkfunctie werkte afgelopen weekend niet helemaal lekker mee. Dit hebben we vandaag kunnen oplossen, is het voor jullie inmiddels ook weer zichtbaar? In ieder geval onze excuses voor de onderbreking.

Groet, Denise

Helaas niet.
Reputatie 6
@manforya

In dat geval adviseren we je het nog even af te wachten. De oplossing wordt geleidelijk uitgerold, wat betekent dat jij later aan de beurt bent.

Groet, Denise
Badge
Denise schreef:

@manforya

In dat geval adviseren we je het nog even af te wachten. De oplossing wordt geleidelijk uitgerold, wat betekent dat jij later aan de beurt bent.

Groet, Denise

ok, wordt de data vanaf de 5de dan geupload?
Hier draaid het vergelijk weer keurig op toon
Reputatie 2
Badge +1
Bij ons werkt die ook weer! Top!

Bedankt!

Reageer