Skip to main content

Geen status verbruik januari

Reputatie 4
  • Moderator
  • 114 reacties
Enkele klanten zien op Toon geen status verbruik sinds de jaarwisseling. We zijn inmiddels achter het probleem en druk dit op te lossen. Het is niet meer nodig dit probleem bij ons te melden. Wij lossen dit in de loop van volgende week op en dan verschijnt het status verbruik automatisch weer.
Reageer

38 Reacties

Hoi Kelly,

Top!
Een goed bericht dat er achter de schermen aan de fix wordt gewerkt.
Geldt dat ook voor de veldtesters?
Want Quby krijgt mijn ingeschatte maand verbruik niet gepusht naar m’n Toon.
Reputatie 6
Badge +5
Brandje schreef:

Hoi Kelly,

Top!
Een goed bericht dat er achter de schermen aan de fix wordt gewerkt.
Geldt dat ook voor de veldtesters?
Want Quby krijgt mijn ingeschatte maand verbruik niet gepusht naar m’n Toon.

Hoi Ton,

Heel de maand december ook laatst van gehad, dat mij ingeschatte verbruik niet over kwam op Toon.
Hoi Ricardo,

Er loopt bij Quby voor mij dan ook een onderzoek. Hayad heeft al vastgesteld dat in het Quby ACC-portaal een bug zit mbt Eneco-contracten.
Daar schijnt een datum (ver) in de toekomst te moeten staan en dat is bij mij niet zo.
Ik wacht maar rustig af.
Misschien dat door de fix van Eneco ook een versnelling in dit issue komt.

Het is zo jammer, want deze status bekijk ik vast elke morgen met het langs Toon lopen.
Reputatie 4
Hoi Ton,
Ik durf niet te zeggen dat dit met elkaar samenhangt, maar als je eind volgende week nog tegen dit probleem aanloopt, dan horen we het graag. Dan vragen we Quby om een update wat jouw probleem betreft, goed?
Kelly schreef:

Hoi Ton,
Ik durf niet te zeggen dat dit met elkaar samenhangt, maar als je eind volgende week nog tegen dit probleem aanloopt, dan horen we het graag. Dan vragen we Quby om een update wat jouw probleem betreft, goed?

Hoi Kelly,

Dan moet ik je even een pbtje sturen.
Het ingeschat verbruik door Eneco voor de maand januari staat in mijn Toon op € 57. Dat is voor de maand januari natuurlijk veel te laag. Kan dit zo snel mogelijk aangepast worden?
Dag Kelly,

Duidelijk bericht waarvoor mijn dank!
Ikik
Reputatie 6
@jos33

Goed opgemerkt, het correcte ingeschat verbruik is onderweg naar Toon. Sorry!

Groet, Denise
Badge
We zitten 'aan het eind van de volgende week' en er wordt nog steeds geen ingeschat verbruik getoond. Kennelijk mist mijn Toon nog de daarvoor benodigde gegevens voor 2018. Graag ontvang ik deze zo snel mogelijk!

Heb voor zekerheid nog even mijn Toon gerestart, t/m dec 2017 is het wel beschikbaar, maar in jan 2018 niet.
Reputatie 6
@rstoekenbroek

Ik heb een aanpassing gedaan in Toon. Kan jij voor ons controleren of je ingeschat verbruik voor de maand januari nu wel zichtbaar is?

Groet, Denise
Badge
Ja Denise, het werkt nu weer.
Zie ook weer het duimpje rechtsboven in het scherm, waar ik vaak blij van wordt als het verbruik weer meevalt.
Dus ik ben nu blij.
Mijn status verbruik is niet te zien. Nu 12 dagen gewacht. Vorig jaar zelfde verhaal.
Kunnen jullie eea oplossen?
Ik heb rustig een week afgewacht. Maar er wordt nog steeds geen ingeschat verbruik getoond. Toon laat sinds 1 januari geen ingeschat maandverbruik meer zien voor stroom en gas. Uur, dag en weekverbruik zijn wel zichtbaar. Soft en hard reset uitgevoerd, echter geen resultaat.
Ook ik kan nog steeds geen status verbruik zien. Heb 10 dagen geleden opnieuw akkoord gegeven. Het zo nu toch verholpen moeten zijn.
Mijn ingeschat verbruik wordt ook niet meer getoond sinds 1 januari.
Na 15 dagen nog steeds geen ingeschat maandverbruik. Toon laat sinds 1 januari geen ingeschat maandverbruik meer zien voor stroom en gas (Uur, dag en weekverbruik zijn wel zichtbaar). Soft en hard reset uitgevoerd, echter geen resultaat. Wanneer kunnen wij het ingeschat maandverbruik verwachten of een status update?
Reputatie 6
@Jan de vries & @Wildebri

Jullie ingeschat verbruik is onderweg, onze excuses voor het lange wachten.

@matthijs.deboer & @Wilhelmina

Kunnen jullie je klantnummer toevoegen aan je profiel? Zo kunnen wij het ingeschat verbruik voor januari ook voor jullie inzichtelijk maken.

Groet, Denise
@Denise Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels het klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 6
@matthijs.deboer

Bedankt, je ingeschat verbruik is onderweg! 🙂
Hier zitten we ook nog steeds geduldig te wachten op het ingeschatte verbruik van januari! Komt het nog steeds vanzelf goed of is er iets niet in orde? Groetjes Jomi
Ook ik heb geduldig afgewacht maar helaas nog steeds geen verbruik januari zichtbaar.
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Dag allen,

Bij ons helaas ook nog steeds geen verbruik te zien. Af en toe opnieuw opgestart maar niets helaas.
Een hele goedemiddag @Jomi, @BertM, @marc-jan,

Goed jullie op het Toon forum te treffen en fijn dat jullie dit aangeven. De oplossing is nabij, ik heb naar alle drie de Toons het ingeschatte verbruik opnieuw verzonden. Dit is binnen uiterlijk 24 uur zichtbaar.

Groet,

Rodney
Beste Moderator,
Mijn ingeschat verbruik wordt sinds 1 januari ook niet meer getoond.
Groet, Oostsanen
Reputatie 6
@Oostsanen

Ik heb het ingeschat verbruik voor de maand januari toegestuurd, sorry voor het lange wachten!

Groet, Denise

Reageer