Skip to main content
Vraag

Geen ingeschat verbruik maand januari 2018

Reputatie 2
Badge
Toon geeft aan geen ingeschat verbruik beschikbaar voor deze maand (januari 2018).
Reageer

183 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Het kan dus nog erger... Bij mij speelt al sinds vorige maand dat Toon rekening houdt met het verkeerde ingeschatte verbruik...

Hopelijk reageert er straks nog een moderator voor je, die eventueel het verbruik nog is kan sturen naar Toon.
Reputatie 7
@r.Black11018

Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan stuur ik opnieuw de geschatte verbruiken naar je toe.

@Maiden

Is iemand van ons al bezig voor je met dit issue?
Reputatie 2
Badge
Hallo mAiden,
Tot en met december 2017 ging het goed met het ingeschat verbruik, maar nu wilde even kijken vanochtend en zag ik dus geen ingeschat verbruik voor de maand januari.
Dus ik vraag mij af is dit een storing of komt het nog te zien in Toon.
Reputatie 2
Badge
Ok Folkert ik had je reactie nog niet gezien ik ga het klantnummer in mijn profiel zetten.
Reputatie 7
Badge +6
Folkert schreef:

@r.Black11018

Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan stuur ik opnieuw de geschatte verbruiken naar je toe.

@Maiden

Is iemand van ons al bezig voor je met dit issue?

Hoi @Folkert,

Ja, Erica is ermee bezig. Maar deze is er morgen pas weer, wat ik weet via de app..
Zoals je begrijp, is dit wel even flink baal dingetje voor mij..

Quby gooide het vorige week opeens op, dat het in januari wel weer goed zou lopen, niks is minder waar.. In Januari dien ik op Toon een maand ingeschatte bedrag te hebben van 280eur.. Toon houd nu rekening met 244.
Hij liep altijd goed, tot begin/midden december ongeveer, toen is er een nieuwe inschatting gepushd, sindsdien neemt Toon niks meer over van wat jullie pushen naar Toon toe..
Reputatie 2
Badge
Hallo Folkert,
Ik heb het klantnummer aan het profiel toegevoegd en bedankt voor de snelle reactie.
Hoi Folkert,

Het geschatte maandverbruik januari 2018 is afwezig.
Is dat een storing; moet ik bij Quby zijn?

Reputatie 2
Badge
Hoi Brandje,

Ik heb precies hetzelfde en een topic voor aangemaakt een paar uur geleden.
Reputatie 2
Badge
Zie: Topic geen ingeschat verbruik januari 2018.
Dit topic is een vraag of ik oa bij Quby moet zijn.
Reputatie 2
Badge
Dat is waar Brandje maar je had de vraag toch ook in het bestaande Topic kunnen stellen al denk ik wel dat je hem als losse vraag zoals je nu hebt gedaan eerder antwoord krijgt.
En daar gaat het dus om!
En gericht aan Folkert.

Een bewuste keuze dus!😏
Reputatie 2
Badge
Oke Brandje.

Groeten Ger
Hallo Folkert,

Ik heb hetzelfde probleem. Kun je voor mij ook iets betekenen? Toegang staat open.
Alvast bedankt,

Rob.
Nadat er hier medio december het mijnverbruik weer Is geactiveerd werkt het op toon correct.

Vanuit de toon app gaat het hier dan wel weer mis. Liep deze meestal gelijk op met toon staat deze nu ingesteld op mijn termijnbedrag verhoogd met het ingeschatte verbruik.

Blijft het verwarrend vinden
Mijn Toon en ook op mijn Eneco heb ik voor deze maand geen verbruik status.
Ik ben toch al een paar jaar klant bij Eneco en kan ook op mijn Toon de verbruik status zien van Januari 2017.
Waarom krijg ik nu dan geen verbruik status te zien?
Hallo Folkert, kun je het bij mij ook aanpassen ? Mijn status verbruik wordt ook niet geupdate sinds januari 2018 Alvast bedankt,

Rens
Ook ik heb geen ingeschat maandverbruik meer op mijn Toon sinds 1 januari 2018.
Ik ben nieuw op dit forum, ik hoop dat dit werkt.
Groet,
Hans
Reputatie 6
@Brandje & @Fr.Black11018

Wellicht dat Quby niet nodig is, kunnen jullie mij vertellen of jullie Status Verbruik inmiddels wel weer inzichtelijk is?

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge
Hallo Folkert het ingeschat verbruik is weer te zien, bedankt.
Reputatie 2
Badge
Hallo Denise, het ingeschat verbruik is nu weer te zien bedankt voor de snelle oplossing.
Reputatie 6
@rob4all & @HansK

Voor jullie zou dit ook opgelost moeten zijn, kunnen jullie dit controleren?

@Rens

Kan jij je klantnummer toevoegen aan je profiel? Zo kunnen wij het voor jou ook oplossen 😉

Groet, Denise
Reputatie 6
@Fr.Black11018

Goed om te lezen, graag gedaan! 😃

Groet, Denise
Hoi Denise,

Kijk vanavond even. Bedankt alvast.
Denise schreef:

@Brandje & @Fr.Black11018

Wellicht dat Quby niet nodig is, kunnen jullie mij vertellen of jullie Status Verbruik inmiddels wel weer inzichtelijk is?

Groet, Denise

Hoi @Denise

Helaas geen Status Verbruik zichtbaar.

Reageer