Skip to main content
Vraag

App maakt geen verbinding meer

Sinds paar dagen krijg ik in app de melding Er is geen verbinding. Heb gewoon Internet en wifi . Thermostaat werkt gewoon. App al verwijderd en opnieuw erop gezet. Wat nu?
Reageer

5 Reacties

Brigitte.xx schreef:

Sinds paar dagen krijg ik in app de melding Er is geen verbinding. Heb gewoon Internet en wifi . Thermostaat werkt gewoon. App al verwijderd en opnieuw erop gezet. Wat nu?

Hoi Brigitte,

Maak je modem even 1 minuutje stroomloos, en kijk dan of de App wel verbinding met je Toon®️ kan maken.
Reputatie 6
@Brigitte.xx

Ik hoop dat de tip van @Brandje heeft geholpen. Laat je het weten als het niet zo is?

Groet, Urgel
Reputatie 7
Badge +6
Gok dat er een verbinding is, die in werkelijkheid er niet is. Door je modem even opnieuw op te starten, los je dit op. Zoals Brandje ook adviseerde.
Bedankt voor reacties, ga ik proberen vanavond. Zit nu op mijn werk. De modem is dat het kastje bij de CV ketel? en als ik die opnieuw opstart gebeurt er niks met de thermostaat? Daar namelijk veel gedoe mee gehad met de wifi verbinding en dit is eindelijk goed dmv versterker. Grt Brigitte
Brigitte.xx schreef:

Bedankt voor reacties, ga ik proberen vanavond. Zit nu op mijn werk. De modem is dat het kastje bij de CV ketel? en als ik die opnieuw opstart gebeurt er niks met de thermostaat? Daar namelijk veel gedoe mee gehad met de wifi verbinding en dit is eindelijk goed dmv versterker. Grt Brigitte

Hoi Brigitte,

Nee dat is het modem niet.
Je modem, die het internet thuis voor je verzorgt, zal vermoedelijk in de meterkast zijn.
Van je provider, zoals bv Ziggo of KPN enz
Haal daar even de stroom van af en na 1 minuutje weer terug. Daar richt je geen schade mee aan en Toon kan zich dan weer beter instellen op je internetverbinding.

Als je vanavond nog aanvullende vragen hebt, dan horen we het hier wel.
Werk ze voor nu!

Reageer