Skip to main content
Vraag

Temperatuuraanduiding weg in de vier status tegels sinds update d.d.11-11-17 naar versie 4.8.25

1) Heb de TOON ruim een week. Bevalt goed tot nu toe. Gisteren de software update naar versie 4.8.25 binnengehaald.
Sindsdien zijn er tijden in het weekprogramma veranderd en zijn de temperatuuraanduidingen in de status tegeltjes "slapen, thuis, comfort en weg" verdwenen.
Er staat nu alleen nog maar een van de vier teksten. Verder is linksboven de tekst HOME verdwenen. Staat nu een minuscuul huisje. En het brandervlammetje is ook verkleind.
Allemaal onnodige wijzigingen lijkt me, zeker het ontbreken van de temperatuuraanduidingen is lastig.
Iemand dezelfde ervaringen?
Zal dit nog veranderd worden?
2) Er staat nog een update te wachten voor de opnemers in de meterkast.
Ik ben bang dat deze update de plaatsing van een slimme meter misschien noodzakelijk maakt.
En daar heb ik geen zin in.
Weet iemand wat deze update inhoudt?
Vr. groet,

Arie de Kruijff
Reageer

10 Reacties

Met die update bedoel je vermoedelijk de meteradapter die dan naar versie 0.25/0.13 geüpdatet wordt.
Daarmede wordt je niet verplicht slimme meters te nemen.
Dat is een zaak tussen jou en je Netbeheerder.
Reputatie 6
Badge +2
adekruijff schreef:

1) Heb de TOON ruim een week. Bevalt goed tot nu toe. Gisteren de software update naar versie 4.8.25 binnengehaald.
Sindsdien zijn er tijden in het weekprogramma veranderd en zijn de temperatuuraanduidingen in de status tegeltjes "slapen, thuis, comfort en weg" verdwenen.
Er staat nu alleen nog maar een van de vier teksten. Verder is linksboven de tekst HOME verdwenen. Staat nu een minuscuul huisje. En het brandervlammetje is ook verkleind.
Allemaal onnodige wijzigingen lijkt me, zeker het ontbreken van de temperatuuraanduidingen is lastig.
Iemand dezelfde ervaringen?
Zal dit nog veranderd worden?
2) Er staat nog een update te wachten voor de opnemers in de meterkast.
Ik ben bang dat deze update de plaatsing van een slimme meter misschien noodzakelijk maakt.
En daar heb ik geen zin in.
Weet iemand wat deze update inhoudt?
Vr. groet,

Arie de Kruijff

De temperatuuraanduidingen in de knoppen "slapen, thuis, comfort en weg" zie ook weer graag terug.
Soms is iets gewoon goed, laat het dan zo!
Helemaal mee eens Jan.
Juist nu met de beta App is het zinvol om daar weer aandacht aan te geven/ voor te vragen.
Ik zal het balletje ook eens bij Quby opgooien.
Reputatie 6
Badge +2
Brandje schreef:

Helemaal mee eens Jan.
Juist nu met de beta App is het zinvol om daar weer aandacht aan te geven/ voor te vragen.
Ik zal het balletje ook eens bij Quby opgooien.

Goed bezig Ton!
Ik hoop dat de moderators ook via hun kanalen het weer aankaarten.
Maar wij moeten bij de beta test er ook gewoon steeds over beginnen.
Reputatie 6
Badge +2
Brandje schreef:

Zeker Ton.
Met z'n allen maken we er zo een mooi(er) product van.
JBB schreef:

Brandje schreef:

Zeker Ton.
Met z'n allen maken we er zo een mooi(er) product van.

Zekers!
Als we het bij de beta er daar over hebben, moeten we ons uiteraard wel beseffen dat het eerst ook op Toon wordt vermeldt. De App haalt immers bij Toon de instellingen op.
Reputatie 5
Badge
Wat is dat nou voor geks. Inderdaad is de temperaruur niet meer te zien in elk van die vier programma’s . Wie verzint zoiets? Terug ermee!
Reputatie 5
Badge
Wat is dat nou voor geks. Inderdaad is de temperaruur niet meer te zien in elk van die vier programma’s . Wie verzint zoiets? Terug ermee!
RayDelft schreef:

Was het je nog niet eerder opgevallen?
Het is (helaas) al enige versies geleden.

Eerdere verzoeken zijn nooit gehonoreerd; dus we gaan het gewoon nog een keertje proberen.

Maar Ray je kan natuurlijk ook een Poll starten om te kijken hoe het nu leeft.

Reageer