Skip to main content

Software versie 4.9

Reputatie 2
  • Moderator
  • 37 reacties
Vandaag zijn wij gestart met het uitrollen van software update 4.9! Deze software update wordt gefaseerd uitgerold naar alle Toon gebruikers.

De verbeteringen van de softwareversie lees je op Toon.nl.
Staat de software update nog niet voor je klaar? Vraag deze dan aan via het topic ‘Is mijn Toon up-to-date?’
Reageer

125 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Audrey,

Update inmiddels al geïnstalleerd.. Alleen loop ik tegen wat fouten op.

1:

Met mij WiFi verbinding, of de verbinding van Toon is niks mis.

2:

Zijn de Notificatiebalk nu ook uit te zetten?
Reputatie 3
Badge +1
Beste @Audrey
Hier ook geinstalleerd en zelfde probleem als @mAiden

Ook een probleem met de verbinding .
Hoi @mAiden

2. Een “echte” schakelaar is er niet Ricardo.

In de release notes schrijft Lisendy hoe je dat moet zien.
Reputatie 6
Badge +5
Brandje schreef:

Hoi Ton,

Ik heb het inmiddels gelezen. Indien er steeds de zelfde melding komt, zal Toon deze niet echt weergeven. Thanks 👍
mAiden schreef:

Brandje schreef:

Hoi Ton,

Ik heb het inmiddels gelezen. Indien er steeds de zelfde melding komt, zal Toon deze niet echt weergeven. Thanks 👍

Graag gedaan!
Ja dit is een behoorlijke verbetering!
Overigens zullen vele waarschijnlijk kiezen voor het X, maar dat is dan maar tijdelijk.
Badge +1
Hier ook probleem met verbinding.
Hoi ghleusink,

Ik zie bij jou het scherm van de CV-ketel notificatie.
Dus kennelijk zijn er toch problemen met het contacten met die server.......
Reputatie 1
Badge +1
Ook hier na de update "problemen met de verbinding".

Willem
Reputatie 4
Badge
Ook hier zelfde probleem.
Reputatie 1
Badge +1
Ik had ook een probleem met de verbinding. Even geduld en na 5minuten lukt het wel!
Reputatie 6
Badge +5
RalfR schreef:

Ik had ook een probleem met de verbinding. Even geduld en na 5minuten lukt het wel!

Hier sinds kwart over 12 vanmiddag op 4.9.. Maar ookal sinds die tijd dat CV Ketel niet kan verbinden met de server 😉
Reputatie 1
Badge +1
mAiden schreef:

RalfR schreef:

Hier sinds kwart over 12 vanmiddag op 4.9.. Maar ookal sinds die tijd dat CV Ketel niet kan verbinden met de server ;)

Hier om 5 over 3 gestart met de update. 20 minuten later klaar. Eerst ook een probleem met de verbinding maar sinds half 4 helemaal klaar...
Reputatie 6
Badge +5
RalfR schreef:

mAiden schreef:

RalfR schreef:

Hier sinds kwart over 12 vanmiddag op 4.9.. Maar ookal sinds die tijd dat CV Ketel niet kan verbinden met de server ;)

Hier om 5 over 3 gestart met de update. 20 minuten later klaar. Eerst ook een probleem met de verbinding maar sinds half 4 helemaal klaar...

Vreemd..
Dan speelt dit issue niet bij iedereen, ik heb inmiddels een hard-reset uitgevoerd. Maar ook deze reset heeft niks geholpen.. Is wachten op 1 van de mods.
Reputatie 1
Badge +1
mAiden schreef:

RalfR schreef:

mAiden schreef:

RalfR schreef:

Vreemd..
Dan speelt dit issue niet bij iedereen, ik heb inmiddels een hard-reset uitgevoerd. Maar ook deze reset heeft niks geholpen.. Is wachten op 1 van de mods.

Ook hier een harde reset zonder resultaat....
Reputatie 2
Badge +3
Ook hier zelfde probleem
mAiden schreef:

Vreemd..

Hoi Ricardo,@mAiden

Als je nu bij menu/cv-ketel even op het ikoontje klikt, blijft het scherm dan grijs?
Reputatie 6
Badge +5
Brandje schreef:

mAiden schreef:

Vreemd..

Hoi Ricardo,@mAiden

Als je nu bij menu/cv-ketel even op het ikoontje klikt, blijft het scherm dan grijs?

Hoi Ton,

Nee. Je komt bij scherm om toestemming te geven. Indien je dan op "Ja ik geef toestemming" druk, krijg ik opeens de melding dat er geen verbinding is met de server.
Oké!
Het wegschrijven van die optie lukt dus even niet.
Maar de update wordt dan wel verder afgemaakt?
En klikken op dat ikoontje geeft dat dus het toestemmings scherm als reactie?
Reputatie 4
Badge
De oplossing: na de update nogmaals resetten met de knop aan de onderkant daarna lukt het wel.
Reputatie 2
Badge +2
Bij mij heeft het geholpen om toon 2 minuten van de muur af te halen.
DM1 schreef:

Bij mij heeft het geholpen om toon 2 minuten van de muur af te halen.

Goeie tip DM1.
Na deze harde reset kon je toen gewoon de update afmaken, of was de update toen meteen klaar?
Reputatie 2
Badge +3
Soft en harde reset gedaan . Geen resultaat.
De update is verder goed uitgevoerd, alleen aanmelden cv ketel lukt niet.
Reputatie 2
Badge +2
Update luktw goed daarna wers ook bij mij gevraagd ketelgegevens in tw vullwn lukte niet door bovenstaand probleem na toon 2 minuten van muur af te halen kon ik verder het proces afronden
Reputatie 6
Badge +5
Brandje schreef:

Oké!
Het wegschrijven van die optie lukt dus even niet.
Maar de update wordt dan wel verder afgemaakt?
En klikken op dat ikoontje geeft dat dus het toestemmings scherm als reactie?

Update is volledig en goed uitgevoerd Ton. Was met 2min gedownload, met 10min geïnstalleerd.
Is puur de functie CV Ketel die even wat problemen geeft, alles doet het verder gewoon.
Reputatie 5
Badge +3
marcel234 schreef:

De oplossing: na de update nogmaals resetten met de knop aan de onderkant daarna lukt het wel.

Heeft bij niet geholpen .. Heb ook de storing ...

Reageer