Skip to main content
Vraag

Software update 4.9

Badge
  • Toon kenner
  • 5 reacties
Ik lees op de Toon website dat software update 4.9 is uitgebracht. Mijn Toon draait echter nog op 4.8.25 en hij geeft niet aan dat er een nieuwe software-versie beschikbaar is. Heeft iemand een oplossing?
Reageer

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Even wachten tot morgen, dan kan een van de Eneco medewerkers de laatste Toon versie naar je Toon sturen.

Het is echter wel verstandig om alvast je klantnummer in je profiel toe te voegen.
Badge
Dankjewel voor jouw snelle reactie!
Badge
Ik heb hem ook nog niet ontvangen.
Reputatie 6
Dag @JeeSn,

De update staat voor je klaar! Mocht je de volgende keer merken dat je achterloopt/de nieuwste update nog niet binnen hebt, dan kan kan je dit kenbaar maken via dit topic.

@stroom46

Jouw Toon beschikt al over software 9.4.23.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +6
@Denise,

Heb ik iets gemist over een uitrol? 🤔 of?

(9.4.23 bestaat volgens mij nog niet.) 🤗🤣
mAiden schreef:

@Denise,

Heb ik iets gemist over een uitrol? 🤔 of?

(9.4.23 bestaat volgens mij nog niet.) 🤗🤣

Die is alleen voor speciale Toon klanten😃
Reputatie 7
Badge +2
Nog meer bugs 😎
Reputatie 6
@Allen

Haha, ik was zo te lezen erg enthousiast. 😛 Sorry daarvoor! Uiteraard ging het om versie 4.9.23.

Groet, Denise
Badge
Sorry Denise voor mijn ongeduld,

Ik heb zelfs de vorige Update niet ontvangen, een uur nadat ik gemeld heb dat ik hem nog niet ontvangen had kreeg ik de nieuwe Update binnen 4.9.23.
Hallo mensen van Toon,

Ik heb de update ook nog niet ontvangen (nog nooit trouwens sinds de installatie vorig jaar...).
en kan dan meteen de app van toon op mijn klantnummer geactiveerd worden (de app zegt dat ik geen account heb van toon?)

Alvast bedankt.
Mvg.
John
Badge
Ik zou ook heel graag de nieuwe update van Toon willen hebben, hoop dat mijn probleem met "sensoren worden ingeregeld" ook verholpen zijn. Is erg vervelend, heb nu geen inzicht in mijn gas verbruik.

Alvast heel erg bedankt
Reputatie 6
@Jtenkate

Ik zie dat je inmiddels al over de laatste update beschikt. Lukt het inloggen nog steeds niet? Zo niet, wil je dit dan in een ander topic melden?

@Henk Kroes

De update staat voor je klaar. Mochten de problemen met het gasverbruik aanhouden, dan horen we het graag van je in een ander topic.

Groet, Denise

Reageer