Skip to main content

Software update 4.4.21

Reputatie 5
Nog niet zo lang geleden rolden we versie 4.3.20 uit, maar nu komen we al met softwareversie 4.4.21! Wat er aangepast is kun je in de release notes vinden.
Als je de update nog niet binnen hebt gekregen, kun je die aanvragen in dit topic. 🙂

PS Zorg je dat jouw klantnummer staat genoteerd in jouw profiel?
Reageer

130 Reacties

Heel goed Danielle.
Ik ben nieuwsgierig hoe deze versie nu beoordeeld wordt.
Reputatie 7
Badge +6
Staat inmiddels nu 1min geleden geïnstalleerd hier haha..
Reputatie 7
Badge +6

Als eerste moet ik Eneco/Quby de complimenten geven..

- Radiatortje zit niet meer vast aan je warm water, hier verschijnt alleen een klein kraantje met vlammetje voor in beeld (Let wel op: Je ziet dit alleen indien jou ketel opentherm aangesloten staat!)

- Radiatortje zelf is veel mooier vormgeven nu, valt ook niet zo 1 2 3 op.. Hij is kleiner gemaakt.

- Uiterlijk van Toon is even wennen, maar ziet er op het eerste oogopslag goed uit.

- Toon reageert snel, en de update was ook met 20min weer helemaal afgerond en klaar.

- Ook de infomatie welke tegel er om zolaat word geactiveerd is een handige functie, vooral in het stookseizoen straks!

Maar er zijn ook minpunten te noemen:

- Ik zie niet hoe vol mij batterij is, van mij rookmelder.. (zie foto)

Al met al een tevreden Toon gebruiker! 😎
Badge +1
2 uurtjes terug geïnstalleerd. Ziet er goed uit. Snelle respons van het scherm. Alleen is de batterij status van mijn rookmelders nu niet meer inzichtelijk. Reset gedaan van TOON en roomelders, ontkoppelen en weer gekoppeld...status blijft lege batterijen aangeven, geen percentage. Hebben hier meerderen last van?
Badge +1
Doet het na koppeling dus niet. Ben op de hoogte van hoe het werkt. Daarom vals gespeeld door opnieuw te koppelen en niet 6 uur te wachten. Bij de vorige update verscheen de status wel meteen na nieuwe koppeling.
mAiden schreef:

- Radiatortje zit niet meer vast aan je warm water, hier verschijnt alleen een klein kraantje met vlammetje voor in beeld (Let wel op: Je ziet dit alleen indien jou ketel opentherm aangesloten staat!)

- Radiatortje zelf is veel mooier vormgeven nu, valt ook niet zo 1 2 3 op.. Hij is kleiner gemaakt.

- Uiterlijk van Toon is even wennen, maar ziet er op het eerste oogopslag goed uit.

- Toon reageert snel, en de update was ook met 20min weer helemaal afgerond en klaar.

- Ook de infomatie welke tegel er om zolaat word geactiveerd is een handige functie, vooral in het stookseizoen straks!

Hoi Ricardo,

Even op het knopje van je rookmelder drukken en de status wordt weee opgehaald.
Iets kleiner hè het radiatortje, zoals ik meldde.
Reputatie 7
Badge +6
Brandje schreef:

mAiden schreef:

Hoi Ricardo,

Even op het knopje van je rookmelder drukken en de status wordt weee opgehaald.
Iets kleiner hè het radiatortje, zoals ik meldde.

Hoi Ton,

Het knopje had ook geen effect, helaas.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zal de nieuwe versie ook al graag willen hebben ? Kunnen jullie dat fixen ?

Laat maar hij kwam net binnen dus loopt al ...
Badge
Graag ook nieuwe versie. Ben ook benieuwd

Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft dat de app Toon, zowel op iphone als ipad niet werkt en dat je alleen maar via facebook kunt inloggen voor Toon Forum??????
Reputatie 6
Badge +3
Fransentom schreef:

Ik weet niet of dit er ook mee te maken heeft dat de app Toon, zowel op iphone als ipad niet werkt en dat je alleen maar via facebook kunt inloggen voor Toon Forum??????

Er is momenteel een storing in het netwerk van Eneco. Ze werken er aan .. .
Reputatie 6
Badge +3
mAiden schreef:

Dit zie er al beter uit . Nu nog helemaal weg als de cv niet brand . Net als warm water nu dan verdwijnt het radiatortje en komt er een leuk kraantje tevoorschijn . Al een verbetering maar nog niet helemaal zoals ik het voor me zie

Mooi zo

Ziet er zeker goed uit . Beetje het moderne windows design .

Hier binnen 10 min . Toon reageert super vlot nog steeds .. .

Is bij mij ook zo ik zie ook geen batterij status .. Misschien heeft het even tijd nodig.

Al met al een tevreden Toon gebruiker!

Hier ook .. Ik mis alleen nog steeds de terug knop om makkelijker door het menu te komen . Moet nu nog steeds terug naar het hoofdscherm .

😎

@mAiden Ik heb even in jou post geantwoord ...
mAiden schreef:

Hoi Ton,

Het knopje had ook geen effect, helaas.

Hoi Ricardo,

Oké, dan gewoon even max 6 uur afwachten en geen aandacht aan schenken.
Komt vanzelf goed.
Reputatie 6
Badge +3
[quote=Brandje][quote=mAiden]
Brandje schreef:

[quote=mAiden
Oké, dan gewoon even max 6 uur afwachten en geen aandacht aan schenken.
Kont vanzelf goed.

Kont 😂 Woordcorrectie zeker ...
Fransentom schreef:

Inloggen voor dit forum kan ook met een zelfgekozen Usernaam en wachtwoord.
Brandje schreef:

Fransentom schreef:

Zie ook de melding van Folkert in het andere topic. Er is een storing.

Inloggen voor dit forum kan ook met een zelfgekozen Usernaam en wachtwoord.

Reputatie 1
Badge
Ook voor mij graag de update
Reputatie 2
Badge +1
Graag zou ik ook deze nieuwe update ontvangen. Alvast hartelijk bedankt!
Eneco, Quby 👌
Helemaal top!
Goed werk, ziet er strak uit!

Even kort het knopje van de rookmelders indrukken en OK!
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje / Hoi Ton,

De status van mij batterij van me rookmelder is weer zichtbaar... Raar dat die verbinding even kwijt was?
Reputatie 7
Badge +6
J. Booij schreef:

Eneco, Quby 👌
Helemaal top!

Knopje werkte hier niet... Toon heeft hem zelf weer opgepakt.
picardo schreef:

mAiden schreef:

Dit zie er al beter uit . Nu nog helemaal weg als de cv niet brand . Net als warm water nu dan verdwijnt het radiatortje en komt er een leuk kraantje tevoorschijn . Al een verbetering maar nog niet helemaal zoals ik het voor me zie

Mooi zo

Ziet er zeker goed uit . Beetje het moderne windows design .

Hier binnen 10 min . Toon reageert super vlot nog steeds .. .

Is bij mij ook zo ik zie ook geen batterij status .. Misschien heeft het even tijd nodig.

Al met al een tevreden Toon gebruiker!

Hier ook .. Ik mis alleen nog steeds de terug knop om makkelijker door het menu te komen . Moet nu nog steeds terug naar het hoofdscherm .

😎

@mAiden Ik heb even in jou post geantwoord ...

Huisje, links bovenin gebruiken.
Hoi Ricardo,

Zoals ik voorspelde.
Bij mij gebeurde precies hetzelfde.
Bij 1 rookmelder kwam de status weer terug bij het snel even op het knopje drukken en bij een ander lukte het niet.
Ik wist uiteraard van de bekende 6 uur; dus ik dacht dat komt vanzelf. En inderdaad zo ging het.
Fijn dat het bij jou nu ook weer werkt.
Tijdens de update wordt de verbinding even verbroken en dat is eigenlijk de reden.

Wat vind je overigens van de kleurtjes?
Ik vind het jammer dat het flets is; de kleuren hadden van mij best wat harder gekund. Jammer vind ik ook de verdwenen kleuren in de statusbalk boven.

En gelukkig blijft de reactie snelheid lekker vlot hè?
mAiden schreef:

J. Booij schreef:

Eneco, Quby 👌
Helemaal top!

Knopje werkte hier niet... Toon heeft hem zelf weer opgepakt.

Mooi, alles komt goed!
Reputatie 6
Badge +3
@J. Booij Precies mijn punt . Dan kom je in het hoofdscherm , dat zijn 2 stappen terug . Ik wil 1 stap terug en in het menu uitkomen ..Ik moet nu steeds terug naar het hoofdscherm .

Batterij status weer oke ..
picardo schreef:

@J. Booij Precies mijn punt . Dan kom je in het hoofdscherm , dat zijn 2 stappen terug . Ik wil 1 stap terug en in het menu uitkomen ..Ik moet nu steeds terug naar het hoofdscherm .

Batterij status weer oke ..

Ja, klopt. Er had een tussen stapje in moeten zitten. Kan Quby weer aan het werk. Volgende update?

Reageer