Skip to main content

Software update 4.3.20

Toon eerste bericht Reageer

159 Reacties

Rycleff schreef:

Berny schreef:

@Rycleff, doe opnieuw Toon en cv uit. Eerst CV opstarten en daana Toon. Kijken wat ie doet, anders moet je de aansluiting nakijken.

Dank jullie wel voor het meedenken, intussen de draden anders aangesloten op de kroonsteen in de CV. Nu wel OT beschikbaar op Toon (r). Vreemd dat dit nooit eerder is ingesteld tijdens het onderhoud.🤔 Moet er, behalve de draden, nog meer aangepast worden in/op/aan de cv?

Goed advies van @Berny hè?

Je CV werkt dus op op OT en Toon ook.
Verder behoef je niets te doen.
Reputatie 1
Brandje schreef:

Rycleff schreef:

Berny schreef:

@Rycleff, doe opnieuw Toon en cv uit. Eerst CV opstarten en daana Toon. Kijken wat ie doet, anders moet je de aansluiting nakijken.

Dank jullie wel voor het meedenken, intussen de draden anders aangesloten op de kroonsteen in de CV. Nu wel OT beschikbaar op Toon (r). Vreemd dat dit nooit eerder is ingesteld tijdens het onderhoud.🤔 Moet er, behalve de draden, nog meer aangepast worden in/op/aan de cv?

Goed advies van @Berny hè?

Je CV werkt dus op op OT en Toon ook.
Verder behoef je niets te doen.

Zeker een goed advies 👍😎 ook jouw bijdrage deed ertoe @brandje. Tnx
Fijn om te horen Rycleff.
Daar is het forum ook o.a voor bedoeld.
Reputatie 7
Badge +6
Rycleff schreef:

Berny schreef:

Dit is prima zo.. Toon bestuurt jou ketel nu Opentherm aan..
Badge +1
Na de update naar 4.4.21 werkt de scherm instelling " uit " bij slaap instelling niet meer. Iemand daar dezelfde ervaring ?
Badge
Graag een update voor mijn toon
Wleeuw schreef:

Na de update naar 4.4.21 werkt de scherm instelling " uit " bij slaap instelling niet meer. Iemand daar dezelfde ervaring ?

Wacht je wel dan 60 minuten?
Toon gaat namelijk eerst op dimmen, omdat je nog een uurtje gebruik kan maken van de restwarmte in de huiskamer.
Daarna gaat Toon volledig op Zwart
Reputatie 4
@dhermse,
Ik heb de update aan je toegekend. Veel plezier hiermee.

@Wleeuw,
Ik zie dat we je bericht van juli 2017 gemist hebben. Onze excuses. Ervaar je nog problemen?
Badge
Kelly schreef:

@dhermse,
Ik heb de update aan je toegekend. Veel plezier hiermee.

@Wleeuw,
Ik zie dat we je bericht van juli 2017 gemist hebben. Onze excuses. Ervaar je nog problemen?

.
Nee tanks

Reageer