Skip to main content
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht Reageer

1101 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Urgel schreef:

@mAiden

Klanten met een Eneco warmtewinner zitten in een aparte groep waar de software voor Toon op is aangepast. We kunnen de software die we aan jullie toekennen dus niet pushen naar leden in deze groep.
Deze leden dienen te wachten tot de nieuwe software voor hen gereed is 👌🏾

Niet helemaal zo. De software is gewoon gelijk. Het is net als bij zon op toon een abonnementsfunctie. In elke toon is dus de ww software aanwezig en gelijk (in iedere firmware in ieder geval).

Ik kan me voorstellen dat ze ww klanten wel in een losse (deploy/release) groep hebben omdat ze er minder testers voor hebben en de kans dus groter is op storingen met 4.19.10 op een ww omdat er minder mee getest is.
Reputatie 5
@Stino

Welkom op het Toon Forum. Je hebt inderdaad een oude software versie draaien op jouw Toon. De nieuwe software staat al wel voor je klaar.Zie je geen Update knop staat achter de huidige Software versie? Zo nee, dan is de Toon niet verbonden met het Service center. Controleer je internetverbinding. Verbindt Toon desnoods met wifi hotspot via je mobiel. Of gebruik een internetkabel.

Groet, Tina
Reputatie 2
Badge
Is er ondertussen alweer een update uit na die fix van 4.19.10 versie?
Heb het idee dat het nu al 2 maand geleden is geweest at er een update was.

Groet,
Xsjlo
Reputatie 6
Badge +1
xsjlo schreef:

Is er ondertussen alweer een update uit na die fix van 4.19.10 versie?
Heb het idee dat het nu al 2 maand geleden is geweest at er een update was.

Klopt dat is al twee maanden geleden en sinds die tijd geen enkele update meer. Ik denk dat er wat groots staat te wachten (vlak voor winter periode is het moment om met nieuw spul op de thermostaatmarkt te koen).
Er zijn natuurlijk ook een aantal genoemde (slimme radiator knoppen, zone bediening, water meter, zwaven kwh meter voor zonoptoon etc) maar niet officieel aangekondige features die nog moeten komen. Wellicht is het wachten nu op dat grote nieuws.
Rond 12nov wordt er weer ern nieuwe update verwacht
Reputatie 2
Badge
Ik ben erg benieuwd wat er gaat komen..
Reputatie 7
Badge +2
Die heeft in ieder geval een fix voor wifi issues (hopelijk alle), voor de rest is er nog niets bekend...
Reputatie 6
Badge +1
mpleizr schreef:

Bron?
Reputatie 2
Badge
Toonz schreef:

Die heeft in ieder geval een fix voor wifi issues (hopelijk alle), voor de rest is er nog niets bekend...

Daar hebben wij geen last meer van gelukkig.
Reputatie 4
Badge +3
thehognl schreef:

mpleizr schreef:

Bron?

Stond vrijdag volgens mij in het forum over geen vergelijk...
Reputatie 6
Badge +1
RalfR schreef:

Stond vrijdag volgens mij in het forum over geen vergelijk...

Dan is dat verwijderd want nu niet meer 🙂
Reputatie 7
Badge +2
thehognl schreef:

mpleizr schreef:

Bron?

Folkert deelde dat mee deze week hier op het forum....
Reputatie 6
Badge +1
Ohja, gevonden. https://forum.toon.nl/de-nieuwe-toon-45/is-een-inruil-actie-een-idee-2061/index3.html#post40025
Graag een update voor mijn toon. Ik heb geen inzicht hoeveel ik per dag verbruik en of ik eronder of erboven zit. Bedankt alvast
Reputatie 5
@Mar155

Welkom op het Toon Forum. Op het klantnummer wat in je profiel staat, krijg ik geen Toon installatie te zien. Ik kan om deze reden ook geen nieuwe software naar je toesturen. Hoe kom je aan een display op dit adres? Ook zie ik geen abonnement op Toon op dit adres, daarom is er geen inzicht in het verbruik per dag. Een abonnement op Toon voorziet je van de slimme functies.

Wil je de displaycode naar mij sturen in een privebericht? De displaycode vind je via het Menu - Instellingen - Productversie - Displaycode. Dan kan ik kijken wat er mis gaat.

Groet,
Mitchel
Hi ik heb deze toon overgenomen van de vorige bewoners. Ik zie alleen staan stroom en gas vandaag en de kosten daaronder, maar mijn tante heeft hoeveel ze heeft verbruikt en of ze erboven of eronder zit. Heb geen toon abonnement zou het daaraan liggen? Eneco-xxx-xxxxxx. Ik hoor graag
Reputatie 5
@Mar155

Bedankt voor de snelle reactie en de displaycode. Ik zie dat er geen abonnement op Toon is en dat je daarom geen gebruik kan maken van de slimme functies onder andere het ingeschat verbruik.

Een abonnement kan je telefonisch aanvragen via de klantenservice. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 20:00 uur op telefoonnummer: 088 – 895 59 59. Ik heb Toon ook losgekoppeld van de vorige eigenaar zodat je het abonnement kan activeren.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Reputatie 5
Badge +2
Nou het dan toch echt 12 November is, laat de allesomvattende meer dan geweldige en vooral met bomvolle nieuwe features software release maar komen. We zitten er met z'n alle meer dan klaar voor....
Reputatie 2
Badge
Het is de 13e en is er al een update uit?

Ik zie nog niks, kan jij hem pushen @Folkert of is er nog niets uit?
Reputatie 7
@xsjlo

Er is nog geen update uit, ik kan daardoor nog niets pushen. Een update is afhankelijk van diverse factoren, daarom wordt een geplande datum niet altijd gehaald.
Reputatie 2
Badge
@Folkert Ik lees net in een andere topic dat er wel een update uit is?

hier staat het: https://forum.toon.nl/de-nieuwe-toon-45/is-een-inruil-actie-een-idee-2061/index5.html
Reputatie 7
@xsjlo

Ik heb net gereageerd op je in dat topic.
Reputatie 4
Badge +3
Graag ontvang ik de nieuwe update 4.22.
Reputatie 2
Badge
RalfR schreef:

Graag ontvang ik de nieuwe update 4.22.

Ik kreeg hem binnen door middel naar de versie te gaan en even te laten staan.
Reputatie 6
@RalfR

Je zit in de eerste groep en de update staat voor je klaar. Kan je proberen of de tip van @xsjlo werkt ?

Reageer