Skip to main content
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht Reageer

1043 Reacties

Brandje schreef:

mpleizr schreef:

Yep hier ook ontvangen 👌 thanks!

Hoi Mark,@mpleizr

Verscheen bij jou keurig de notificatiebalk met de update melding?

Jazeker Ton. @Brandje Stond voor het eerst een sw melding in beeld.
Heel goed Mark. 👍💪
Ik stelde dat toen ook vast en was even nieuwsgierig of het een consequente werking van de notificatie balk was.
Kennelijk is dat dus nu zo. Top!
Reputatie 5
Badge +2
Brandje schreef:

mpleizr schreef:

Yep hier ook ontvangen 👌 thanks!

Hoi Mark,@mpleizr

Verscheen bij jou keurig de notificatiebalk met de update melding?

Net de update binnen gehaald. Geen notificatie gezien op het scherm, maar zelf even bij software gekeken. Notificatie misschien alleen voor versie 2 gebruikers.
EdwinKort schreef:

Net de update binnen gehaald. Geen notificatie gezien op het scherm, maar zelf even bij software gekeken. Notificatie misschien alleen voor versie 2 gebruikers.

Hoi Edwin,

Dat zou niet mogen uitmaken, maar in ieder geval bedankt voor je terugmelding.
Reputatie 2
Badge +2
Wie o wie kan mij vertellen wat er in Toon software versie 4.18.8 is veranderd of bij gekomen
Ik zou zeggen kijk hier even:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/software-update-4-18-wat-is-nieuw-2252
Reputatie 1
Badge +1
Push mij de laatste versie maar 🙂
Tnx
René
Reputatie 5
@rene2716

Ik zal het nog mooier voor je maken, de update staat al een aantal uur voor je klaar 😛. Pak het cadeautje gauw uit onder Menu > Instellingen > Software.

Groet, Urgel
Reputatie 7
Badge +6
Urgel schreef:

@rene2716

Ik zal het nog mooier voor je maken, de update staat al een aantal uur voor je klaar 😛. Pak het cadeautje gauw uit onder Menu > Instellingen > Software.

Groet, Urgel

Jij weet hem ook mooier te brengen dan dat het is @Urgel.
Ik ben blij dat het zwarte scherm is aangepakt in 4.18.8, maar voor de rest zit er niks wereldschokkends in voor de eindgebruiker.
Begrijp me niet verkeerd, maar het is nu al ruim 8 maanden dat er continue bugfixes worden uitgerold, maar geen daadwerkelijke functies.

Eveneens met het ingeschatte jaarverbruik dat zou terugkomen, overgrote meerdereheid stemde voor omdat terug te brengen, maar het is nogsteeds niet terug.
Reputatie 5
@mAiden

Ik begrijp dat je na 8 maanden meer dan bugfixes zou willen ervaren van een nieuwe release. Toch blijft het altijd spannend te zien wat een update met zich meebrengt, toch? 🤗

Dit neemt niet weg dat jullie wensen, waaronder het ingeschatte jaarverbruik, nog onbeantwoord blijven. Hier gaan wij als moderators zelf achteraan door dit onder de aandacht te blijven brengen en zo hopelijk het proces te versnellen 💪🏾
Reputatie 7
Badge +6
Urgel schreef:

@mAiden

Ik begrijp dat je na 8 maanden meer dan bugfixes zou willen ervaren van een nieuwe release. Toch blijft het altijd spannend te zien wat een update met zich meebrengt, toch? 🤗

Dit neemt niet weg dat jullie wensen, waaronder het ingeschatte jaarverbruik, nog onbeantwoord blijven. Hier gaan wij als moderators zelf achteraan door dit onder de aandacht te blijven brengen en zo hopelijk het proces te versnellen 💪🏾

Spanning is er inmiddels wel vanaf @Urgel. Ik zie graag functies waar je wat aan heb, staan er genoeg op het lijstje, wat is doorgegeven door de consument. Snap ik dat niet iedereen tevredengesteld kan worden, maar in die 3jaar dat ik nu bij Eneco zit, is er nog niet 1 gelanceerd. Ik heb Quby hoog zitten, heb hele fijne contacten binnen Quby, waar ik 1 ieder dankbaar voor ben. Maar ook dan vind ik dat ik kritisch mag zijn.
Reputatie 5
@mAiden

Dat je kritisch bent stellen we zeer op prijs, graag zelfs! Als moderators kunnen we alleen niet aangeven wat er op de roadmaps gepland staat. Het enige wat we kunnen en zeker ook doen is de geluiden/wensen op dit Forum intern doorspelen.

Ik zal met mijn directe collega's bespreken of we hierin meer mogelijkheden kunnen creëren. Geef ons wel de tijd voor een goede brainstorm sessie 😉, maar hierover komen we dus nog bij iedereen in de lucht.

Houdt er wel rekening mee dat er vanuit ons geen beloftes gemaakt kunnen worden m.b.t. de implementatie van nieuwe functies 🙏🏾
Reputatie 1
Badge +1
Top, hij draait 🙂
Beste support
Kan je de laatste update aan mijn toon sturen?
Alvast bedankt! 😄
Reputatie 6
@ftar314

Welkom op het Toon forum. Je kunt de meest recente update nu binnen halen!

Groet,

Folkert
@Folkert topper! Bijwerking 😀
Groeten
Francesco
Zou ik ook de laatste versie kunnen ontvangen?
Reputatie 6
@eglasbeek

Jij kunt nu ook de nieuwste versie binnen halen!

Reageer