Skip to main content
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht Reageer

1077 Reacties

Kom maar door 😁
Reputatie 2
@a.Braber om de nieuwste software update aan jouw Toon toe te kennen, adviseer ik je om je klantnummer in je profiel te vermelden. Wil je dit nog even aanvullen?

@Tim jij hebt de nieuwste versie al toegewezen gekregen. Ik adviseer je deze binnen te halen via menu -> instellingen -> software
@EricaHad je mijn verzoek ook al gezien?
Reputatie 2
@ronaldvs nog niet, maar nu wel 😉. Ook bij jou mis ik het klantnummer in je profiel. Wil je deze nog even noteren?
@Erica Dank! Ik heb alleen een Toon abonnement sinds een paar dagen. Er zijn nog geen kosten afgeschreven en heb nog geen klantnummer. Kan je dan toch een update sturen?
Reputatie 2
@ronaldvs ik heb even wat gesleuteld. Je zou nu de laatste software update moeten zien staan.
Ik zit momenteel op software versie 4.11.6 en hoor via het forum dat er een versie 4.13.7 is die problemen oplost met het koppelen van de Hue Bridge met Toon.
Ik heb daar problemen mee, aangezien er geen lampen zichtbaar zijn in Toon, terwijl deze wel werken.
Is het mogelijk dat ik versie 4.13.7 kan installeren?
Reputatie 6
@whm.severens

Hij staat voor je klaar. Alvast een fijn weekend gewenst!
Goedemiddag. Kunt u de nieuwe software versie aanbieden op onze Toon? Sinds gisteravond werkt de Philips Hue koppeling niet meer. Bedankt alvast!
Badge
Erica schreef:

@a.Braber om de nieuwste software update aan jouw Toon toe te kennen, adviseer ik je om je klantnummer in je profiel te vermelden. Wil je dit nog even aanvullen?

@Tim jij hebt de nieuwste versie al toegewezen gekregen. Ik adviseer je deze binnen te halen via menu -> instellingen -> software

Waar zet ik mijn klantnummer neer in mijn profiel als ik vragen ?
Klik op je fotootje en kies profiel; kies bewerk profiel en plaats je klantnummer waar dat gevraagd wordt. Sla de wijzigingen op.
Ivm problemen met Hue zou ik graag de laatste software versie willen ontvangen
Badge
Brandje schreef:

Klik op je fotootje en kies profiel; kies bewerk profiel en plaats je klantnummer waar dat gevraagd wordt. Sla de wijzigingen op.

Brandje schreef:

Brandje schreef:

gedaan en nu wachten ?
[quote=a.braber]
Brandje schreef:

gedaan en nu wachten ?

Idd, even wachten op een moderator, die de update naar je Toon®️ kan pushen.
Reputatie 3
mhbold schreef:

Ivm problemen met Hue zou ik graag de laatste software versie willen ontvangen

Goedenavond,

De nieuwe update staat klaar 🙂

Groet, Audrey
Bedankt! Nu eens kijken of ik de koppeling met Hue weer aan de praat kan krijgen!
Reputatie 2
Ik moest hier om toekenning vragen voor versie 4.13.7 volgens brandje om probleem met hue te verhelpen?
Reputatie 2
Dat word maandag dan zeker
maurice Vdv schreef:

Dat word maandag dan zeker

Dat is ff afwachten Maurice; er kan vanavond nog een moderator reageren of hopelijk zaterdag ook soms.
Badge
Beste Brandje,

Kun je me versie 4.13.7 pushen, dan ga ik scenes testen waarin Hue White Ambiance geschakeld kunnen worden?
Hoe ie ik dat er een nieuwe versie op staat?

Groet,
KeesM
KeesM schreef:

Beste Brandje,

Kun je me versie 4.13.7 pushen, dan ga ik scenes testen waarin Hue White Ambiance geschakeld kunnen worden?
Hoe ie ik dat er een nieuwe versie op staat?

Groet,
KeesM

Hoi Kees,

Ik ben maar gewoon forumlid.
Dat pushen/ter beschikking stellen doet een moderator. Hopelijk wordt dat morgen gedaan.
Dan krijg je hier een berichtje en ga je naar je Toon®️ naar menu/instellingen/software en je ziet een update knop.
Badge
Je bent sowieso een heel ervaren forumlid.
Dank in elk geval, ik wacht maar af of en wanneer eer iets gebeurd.
KeesM schreef:

Je bent sowieso een heel ervaren forumlid.
Dank in elk geval, ik wacht maar af of en wanneer eer iets gebeurd.

Graag gedaan.
Komt goed Kees!
Beste, mijn hue lampen werken niet meer met toon, nu las ik dat er een update is die dit verhelpt, maar ik kan deze niet zien/vinden op mijn toon! Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Goedemorgen, mag ik update 4.13.7 , hue doet niks met toon.
Gr. Patrick

Reageer