Skip to main content
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht Reageer

1077 Reacties

Ik ontvang ook graag een nieuwe update, verschijnt niet bij herstarten...
Reputatie 3
Goedemiddag @kveer, @thovro en @Sarkodie,

Klopt het dat jullie inmiddels gebruik maken van de nieuwe update?

Groet, Audrey
Hi Audrey,
Bedankt voor je reactie. De softwareversie is 4.11.6. Ik weet niet of dat de laatste is.
De reden dat ik een berichtje geplaatst heb is dat de verspillingschecker in de app aangeeft dat een update nodig is.
Deze verschijnt echter niet op het toon bedieningspaneel. Ook niet na herstarten.
Groet,
Thomas
Reputatie 3
thovro schreef:

Hi Audrey,
Bedankt voor je reactie. De softwareversie is 4.11.6. Ik weet niet of dat de laatste is.
De reden dat ik een berichtje geplaatst heb is dat de verspillingschecker in de app aangeeft dat een update nodig is.
Deze verschijnt echter niet op het toon bedieningspaneel. Ook niet na herstarten.
Groet,
Thomas

Hoi Thomas,

We hebben inderdaad hier meerdere meldingen over ontvangen. Wil je de app verwijderen en opnieuw installeren?

Groet, Audrey
Ha Audrey,
Weer bedankt voor je reactie.
Het probleem is opgelost!
Groet,
Thomas
Reputatie 2
Badge
Kan je de nieuwe update voor mij klaar zetten.Alvast bedankt.
Reputatie 3
Hoi @selt42,

De nieuwe update staat al voor je klaar. Veel plezier ermee!
Reputatie 2
Badge +1
Gaarne de update (nogmaals) naar mij pushen. Stond reeds klaar? maar enkele tellen nadat Toon begon met updaten een foutmelding (verbroken netwerk verbinding) en update was verdwenen.
Reputatie 3
Hoi @Wimmer23,

Bedankt voor je bericht. Balen dat WiFi eruit klapte! Wil je Toon eens een reset geven door aan de onderkant van Toon het reset knopje in te drukken? Hierna zal je de update weer uit kunnen voeren, als deze al niet is geïnstalleerd.
Reputatie 2
Badge +1
Saida schreef:

Hoi @Wimmer23,

Bedankt voor je bericht. Balen dat WiFi eruit klapte! Wil je Toon eens een reset geven door aan de onderkant van Toon het reset knopje in te drukken? Hierna zal je de update weer uit kunnen voeren, als deze al niet is geïnstalleerd.

Geen reset nodig. Update stond weer klaar. Nu download 100% en bezig met installeren...... Bedankt
Ik zou ook graag de laatste update ontvangen. Ik heb geen energieabonnement bij Eneco en kan mijn klantnummer niet vinden.
Reputatie 4
Badge +2
Graag ontvang ik ook de nieuwste versie. Bedankt alvast!
Reputatie 3
Badge +1
Zou hem ook graag zsm willen ontvangen
Bvd
@Folkert Nog geen update gehad, komt dat doordat ik de warmtewinner heb?
Kunt u mij de update voor de toon toesturen?
Mijn dank is groot!
Gr. Diederik
Reputatie 4
@Hazet,

Het is niet nodig je een update te sturen. Je maakt namelijk al gebruik van de nieuwste software versie!
Reputatie 4
@Diederik67,

Ik heb de update naar Toon gestuurd!
Dank je wel! Ontvangen inderdaad!
Reputatie 4
Badge +2
@Sabrina Had je mijn verzoek ook al gezien?
Reputatie 5
@RalfR,

De nieuwste versie was ook aan jou al toegekend! Desnoods kun je Toon een harde reset geven zodat je de optie krijgt om te updaten.
Reputatie 4
@ydavarci @ Ralfr,

We sturen je een e-mail met de instructies voor het binnenhalen van de update!
Badge
Graag wil ik de nieuwe update ontvangen.
Reputatie 4
Hallo Middendorp,
Ik heb de update naar Toon gestuurd!
Badge
Dank u.
Ben hem aan het installeren
Badge
Heeft u voor mij ook de update a.u.b.

Reageer