Skip to main content
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht Reageer

1038 Reacties

Hallo,

Ik heb sinds gisterenmiddag de melding D03 en heb ik helemaal geen verbinding meer met het Service Center. Ook niet na van alles te hebben geprobeerd. Softwareversie nu is 4.8.25 graag een nieuwe versie pushen.
Graag ontvang ik de Toon update, al een aantal dagen een do3 storing
Stuur mij maar de nieuwe update. Klantnummer *Verwijderd door moderator*
Weet niet wie er aan het werk is, maar ik heb update gekregen en de foutmelding is weg.
Alles werkt weer zoals het zou moeten!
Gewoon; de (gedeeltelijke) storing op het SC is vanmiddag opgelost. Gevolg: dan komen toegekende updates ook weer binnen.

Fijn dat het werkt.
Fijne 2e Kerstdag nog.
Kaatmossel schreef:

4.8.25 is de huidige versie en net als anderen constante foutmelding. Graag een update

inmiddels is TOON weer verbonden maar we zouden toch graag nog de laatste versie willen hebben. Dus als de update(s) nog gepusht kunnen worden dan heel graag
Zou de update voor mij ook klaar gezet kunnen worden?

Bedankt!!
Badge
Hoe krijg is de nieuwste updat binnen als er geen contact gemaakt kan worden met SC. Wachtwoorden wordeniet meer herkend of verbinding wordt niet gelegd. Wifi is prima in orde.
versie 4.9.23 draait nu en sinds dat deze draait is het hopeloos. Eén keer verbinding gehad met SC.
Badge +1
Zou de update voor mij ook klaar gezet kunnen worden?

Bedankt
Reputatie 3
Hoi @Robertduursma, @DanielK, @Havym, @tammie, @Ruud Hendricksen,
De nieuwste softwareversie hebben jullie al op Toon geïnstalleerd 😉

@win555, @Essie1982, @lokkertje, @bierpiet, @Kaatmossel, @EllenM, @Mijnheer Mossel,
De nieuwe softwareversie is aan jullie toegewezen! Jullie kunnen deze updaten via Menu > Instellingen > Software > Update > Bijwerken.

@Silvana, @wwj.nijveld, @bonuskaary,
Willen jullie je klantnummer in je profiel toevoegen en dit aangeven, dan kan ik de nieuwste software aan jullie toewijzen. Alvast bedankt!

Als het goed is, moet de storing D03 zijn verholpen. Mocht je dit probleem nog steeds ervaren, dan horen wij dit graag!

Groet, Saida
Reputatie 3
Hoi @EJK,

Bedankt voor je bericht. Balen dat je geen verbinding kan maken. Welke melding krijg je precies? Voer je het juiste wachtwoord in? Wil je Toon proberen te verbinden met je telefoon via hotspot, heb je dan wel verbinding?

Groet, Saida
Reputatie 3
Hoi @niel,

Ook jij hebt de nieuwste softwareversie toegewezen gekregen. Je kan Toon updaten via Menu > Instellingen > Software > Update > Bijwerken.

Veel plezier ermee!

Groet, Saida
@Folkert Kun je de update naar mijn Toon sturen?
Alvast bedankt!
Reputatie 4
Hoi mischa,

We hebben de update aan je toegekend! Veel plezier ermee

@bonuskaary,
Willen jullie je klantnummer in je profiel toevoegen en dit aangeven, dan kan ik de nieuwste software aan jullie toewijzen. Alvast bedankt!

Vanaf heden toegevoegd.
Reputatie 6
@bonuskaary

Je kunt de meest recente update binnenhalen!
Vandaag Toon ontvangen, deze draait nog op 3.2.18. Graag ontvangen wij de nieuwste versie. Alvast bedankt!
Reputatie 3
Hoi @RemMel,

Welkom op de communitie. Ik heb de nieuwste update aan je toegekend! Veel plezier met Toon!

Groet, Saida
Badge
Ik zou graag de nieuwe update voor mijn toon ontvangen. Draai nu nog op versie 3.2 (toon is net deze week geïnstalleerd)
Reputatie 6
@BennyV

De update staat voor je klaar, veel plezier ermee!

Groet, Denise
Hallo,

Omdat ik vanuit een eigen topic geattendeerd werd op dit topic, even hier gepost.
Ik heb een toon (zonder abonnement) maar mijn software blijft steken op 2.9.26.
Ik heb al een fabrieksreset gedaan, maar helaas krijg ik ook dan na het opnieuw instellen de melding dat er geen software update is gevonden.
Hallo,

Monteur heeft gisteren toon geinstaleerd.
Aangeschaft bij Karwei.
Monteur geeft aan dat de software van 2 jaar geleden is en dat ik moet wachten tot ik de nieuwe versie ontvang.
Kan toon de laatste software versie pushen?
Zou toch gewoon na installatie van nieuwe toon gelijk moeten gebeuren?
Krijg geen bericht op de toon dat ik kan updaten.

Bedankt

Ronald
Hoi Ronald,

Gelijk kan niet, want Eneco heeft enkele dagen na installatie nodig om jouw displaynr in de administratie op te nemen en pas daarna is je Toon op de server bekend.
Ok. Bedankt voor de terugkoppeling. Blijft voor mij wel vreemd dat monteur van toon het apparaar niet van de actuele software kan voorzien bij installatie. En de installatie achterlaat met software van 2015.
Maar ik wacht wel even een paar dagen af.
Dat komt dus door eerder genoemde reden en al jaren geleden heeft Eneco het beleid gemaakt dat de monteur er geen update inzet.
Wel moet hij het eea even uitleggen.
Ik vind dat best plausibel want ook de tijd van de monteur is duur en de volgende klant staat te wachten. 😌

Reageer