Skip to main content
Vraag

App voor tablet

• Fia
  • Toon kenner
  • 10 reacties
Wanneer is de update er voor die aps die niet werken op mijn ipads, gaat nu wel lang duren
Reageer

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er word aan een fix gewerkt. Daarbij is Apple ook een speler, Apple dient de fix te accepteren in de app store.
En @Fia hebt je de update al geïnstalleerd?

Hij is net beschikbaar gekomen.
Ik heb hem net gedownload en het werk gelukkig weer.
Kijk jij ook weer blij dus!
Fijne avond.
Ja hoor ik ben heel blij
Reputatie 5
Badge +2
Waarom nu deze update? Ze hadden toch aan gegeven te stoppen met de toon op tablet app?
Masterbas schreef:

Waarom nu deze update? Ze hadden toch aan gegeven te stoppen met de toon op tablet app?

Het is geen complete nieuwe update in de zin van het woord. Het is dezelfde App alleen nu met een ingebouwde fix voor het bugje sinds vorige week......
Reputatie 5
Badge +2
Maar zo wekken ze (eneco) wel veel verwarring op das minder fraai.
Masterbas schreef:

Maar zo wekken ze (eneco) wel veel verwarring op das minder fraai.

Verwarring?? Het was toch bekend wat er aan de hand was.
Keurig is gemeld na de vele meldingen van niet werkende App's dat ze een fix gingen maken en keurig is gemeld dat deze fix klaar was en in de App store geplaatst zou worden.............
Hij doet het weer!🙂
Berny schreef:

Hij doet het weer!🙂

Zo Pedro jij ook weer helemaal content!!
Badge
Misschien erg mosterd na de maaltijd, maar wat is de reden dat er geen app meer komt voor op de ipad? Ik vind de “oude” app op de ipad prettiger en overzichtelijker werken dan de twee apps op de smartphone.
Vind ik soms ook, maar Eneco heeft nu eenmaal gekozen voor de smartphone en daar volop op ingezet.
Mijn visie is dat er een echte update puur voor de  iPad niet meer zal komen.
Reputatie 7
Badge +6
Danny060473 schreef:

Misschien erg mosterd na de maaltijd, maar wat is de reden dat er geen app meer komt voor op de ipad? Ik vind de “oude” app op de ipad prettiger en overzichtelijker werken dan de twee apps op de smartphone.

Ik deel je mening. Hier werk de tablet app gelukkig nog..

Reageer