Skip to main content
Vraag

Meethue

Reputatie 3
Badge +1
  • Toon kenner
  • 47 reacties
Ik heb ooit op de site Meethue/Mijnhue ook de mogelijkheid gehad mijn Hue-lampen te bedienen. Nergens meer te vinden.. Wel mijn accountgegevens etc.
Tip?
Reageer

7 Reacties

Hoi Hans,

Idd bij meethue kan je alles qua instellingen zien, maar dat je daar ook de Hue lampen kan bedienen, kan ik mij niet herinneren.

Waarom gebruik je de Hue App niet?
Zeker nu versie 3.0 is uitgebracht?
Reputatie 3
Badge +1
Brandje schreef:

Hoi Hans,

Idd bij meethue kan je alles qua instellingen zien, maar dat je daar ook de Hue lampen kan bedienen, kan ik mij niet herinneren.

Waarom gebruik je de Hue App niet?
Zeker nu versie 3.0 is uitgebracht?

Tuurlijk gebruik ik die! Ik wil gewoon alles.. 😉
Oke, je hebt gelijk!
Naar qua meethue heb je dus gewoon pech😅🤣

Als je alles hebt; gebruik je dan ook Olisto voor Hue?
Reputatie 3
Badge +1
Olisto, Woning-app, noem maar op. En met immer stijgende tevredenheid. De Hue-app 3.0: prachtig!
Triggi/Olisto begon naar mijn mening stormachtig, veel nieuwe dingen etc. De laatste tijd vind ik het akelig rustig daar..
Top Hans,

Nou als je naar alle beschikbare kanalen kijkt dan zijn er weer veel zaken bij gekomen.
Alleen zijn die misschien voor jou nu even niet bruikbaar. Geldt voor mij ook hoor.
Gelukkig is de zaak daar erg stabiel en voor zo ver ik van Frank van Olisto begrijp bruist het daar van de energie. Dus die zitten daar echt niet stil😏
Reputatie 3
Badge +1
Wellicht off-topic, maar nog even dit: Geïnspireerd door jullie positieve reakties op dit forum over de chinese slimme stekkers, heb ik er sinds kort ook 2. Fantastisch. Het koppelen ging vele malen sneller dan dat ik wel vaak met Fibaro had.
Hoi Hans,

Nou fijn dat je ook deze conclusie trekt.
Afgelopen periode moest ik er zo’n 10 van Toon1 naar Toon2 overbrengen. Dus ik heb weer wat extra ervaring.
Ook het ontkoppelen ging zo flitsend. Ff ontkoppelen kiezen op Toon®️ kloon kan het stopcontact en meteen zie je het ledje 3 keer knipperen. Klaar is Kees.

Fijne zondag verder Hans!

Reageer