Skip to main content

Toon.nl staat live!

Reputatie 4
  • Community Manager
  • 23 reacties
Jullie hebben het vast allemaal gezien: Toon.nl (inclusief nieuw forum) staat live!
We zijn als Toon heel trots op dit resultaat. Voor al jullie vragen, suggesties, opmerkingen en/of ideeën over Toon zijn jullie hier op het juiste adres. Voor alle Eneco-gerelateerde onderwerpen zijn jullie nog steeds welkom op het Eneco forum. Op korte termijn gaan we alle topics die over Toon gaan evalueren en waar nodig sluiten op het Eneco forum. Zo is het voor iedereen duidelijk welke Toon gerelateerde onderwerpen wel of niet op het Eneco forum gesteld kunnen worden.

We willen graag samen met jullie de website tot een succes maken. Hebben jullie nog feedback?
Laat dan een reactie achter. We gaan graag met jullie in gesprek.
Reageer

23 Reacties

Hoi @Lisendy,

Goeie zaak vwb het sluiten van topic's in het oude forum.

Ik heb MarcoG ook al gevraagd een onderdeel zonnepanelen of iets dergelijks hier op het nieuwe forum te openen.
En daar bedoel ik inderdaad dan puur de zaken rondom Zon op Toon, daar zijn zeker op het oude forum altijd veel vragen over.
De zoekfunctie gebruiken gaat nu nog lekker snel op het nieuwe forum 😜 . De eerste indruk is dat het er in ieder geval fris uitziet. Is alleen de schil vernieuwd of ook de engine? Kan Tapatalk nu gebruikt worden?
Aaipad schreef:

Kan Tapatalk nu gebruikt worden?

Een oude wens van mij ook!
Ik denk dat zolang "we" bij InSided zitten dat dat er niet van komt.
Lang geleden door Stefan laten uitzoeken cq geprobeerd hem en Eneco daar voor warm te laten lopen.
Bleek een brug te ver te zijn.

Ik heb het maar uit m'n hoofd gezet.
Reputatie 6
Badge +3
Mooi forum, ziet er fris uit. Echt anders en nu maar eens zien hoe dat gaat.
Ik hoop nu ook van het inlog geneuzel af te zijn en weer wat sneller en leuker het forum kan bereiken.
We zullen het zien.
Welkom Theo!
Wat was er nou aan de hand?
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Ton.
Kreeg voortdurend een foutboodschap bij het invullen van email en wachtwoord combinatie.
Ik denk daar gaan we weer.
Thuis in mijn eigen netwerk opnieuw begonnen en nergens een probleem.
Ik vermoed een afgeschermde omgeving in het netwerk waar ik vandaag was.
Het werkt nu vooralsnog prima en hoop dat ik nu dat gejojo snel vergeet.
Oké Theo! Duidelijk.
Veel plezier hier!
Ik hoop inderdaad dat het steeds weer opnieuw moeten inloggen voor jou nu ook over is.
Reputatie 7
Badge +6
Tot nu toe blijf ik continue ingelogd staan op mij mobiel. Dat is hier tenminste al een groot pluspunt.
Reputatie 6
Badge +3
Ik kan zowel op smartphone als tablet gewoon verder na de 1e inlog. Wat een verschil zeg.
Een verademing.
Yobotje schreef:

Ik kan zowel op smartphone als tablet gewoon verder na de 1e inlog. Wat een verschil zeg.
Een verademing.

Hoi Theo,

Welkom bij de inlogclub.
Bij mij blijft de inlog zelfs de volgende dag voor dit forum gewoon actief.
Bij het oude forum moet ik 's-morgens wel altijd éénmalig inloggen.
Reputatie 6
Badge +3
Brandje schreef:

Yobotje schreef:

Een verademing.

Hoi Theo,

Welkom bij de inlogclub.

Da's raar! Wil je reactie quoten op de  iPad en moet weer inloggen. Overigens niet omslachtig maar het verrast me wel. Hmm? Afwachten. Ik ga op de  iPhone even verder.
Reputatie 6
Badge +3
Yobotje schreef:

Brandje schreef:

Yobotje schreef:

Een verademing.

Hoi Theo,

Welkom bij de inlogclub.

Da's raar! Wil je reactie quoten op de  iPad en moet weer inloggen. Overigens niet omslachtig maar het verrast me wel. Hmm? Afwachten. Ik ga op de  iPhone even verder.

Op de iphone gequoteerd en niet opnieuw ingelogd. Het kan wel.
Had ik nog niet geprobeerd Theo.
Zal morgen ook eens proberen.
Ik gebruik de  iPad®️ voor het forum
eigenlijk nooit.
Reputatie 6
Badge +3
Brandje schreef:

Had ik nog niet geprobeerd Theo.
Zal morgen ook eens proberen.
Ik gebruik de  iPad®️ voor het forum
eigenlijk nooit.

Die ipad gebruik ik het meest omdat ik anders steeds de inlognaam en het wachtwoord moest invullen als ik vreemd ging op de  iPhone.
Nu maakt dat niet meer uit en dat maakt het een stuk handiger. Man wat was ik dat gedonder beu, echt wel.
Fijn om te horen Theo!
Voor straks 💤 💤 💤
Reputatie 6
Badge +3
Brandje schreef:

Fijn om te horen Theo!
Voor straks 💤 💤 💤

Yo💤💤👋🤗
Reputatie 2
Badge +2
Echt wel mooier, toppie hoor.👌
Reputatie 6
Badge +3
Zo dit is een stuk beter ...
Reputatie 1
Badge
Vandaag een account aangemaakt voor dit forum, wel jammer dat ik het account voor mijn eneco niet kon gebruiken heb ik wel weer een accont erbij.
Ik heb wel wat te vragen waar kan ik uitloggen wat betreft dit forum en waar kan ik eventueel mijn account gegevens veranderen aangaande dit forum.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
In je profiel kan je wijzigingen aanbrengen.
Maar je profielnaam kan je niet zelf aanpassen. Daar zal je een moderator voor moeten benaderen.
Uitloggen door te klikken op je avatar en je ziet bij het scrollen naar beneden de uitlog mogelijkheid.
Reputatie 1
Badge
Bedankt Brandje voor je antwoord.
Graag gedaan!
Tot weer een volgende keer op het forum. 😀
Badge +1
Leuk en leerzaam forum 👍🏻👍🏻👍🏻

Reageer