Skip to main content

Hanteert Toon het juiste termijnbedrag?


Toon eerste bericht Reageer

272 Reacties

Reputatie 5
@Masterbas

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze zie je snel verschijnen!
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt
Badge +2
Ik krijg deze maand de eind afrekening. Wordt hierna van zelf een nieuw bedrag naar toon gepusht ?
AndyDenise schreef:

Ik krijg deze maand de eind afrekening. Wordt hierna van zelf een nieuw bedrag naar toon gepusht ?



Klopt helemaal!
Geheel automatisch het geschatte nieuwe jaarverbruik.
Reputatie 4
Badge +2
Ten zij je hem zelf wijzigd na je jaarnota natuurlijk 😉

Ik had Henk na de jaar nota iets om hoog gezt en krijg daarna een mail met nieuwe termijn bedrag van Eneco die zelfs nog hoger is 😖
Reputatie 1
Badge +1
Zoals jullie in een ander topic hebben kunnen lezen, is afgelopen maandag de warmtewinner bij ons geïnstalleerd. Hierdoor zal mijn verbruik gaan wijzigen (meer stroom, minder gas). Zouden jullie daarom de volgende (door mij ingeschatte) verbruiken naar Toon willen sturen?
* Gas 600 m3 per jaar
* Stroom 400 kWh per jaar (dit stond niet goed in Toon, aangezien ik een negatief stroomverbruik per jaar had door mijn zonnepanelen, nu ingeschat door mij 4600 verbruik - 4200 opwek).

Alvast bedankt!
Reputatie 3
@ marcelfo,

Ik heb je termijnbedrag naar Toon gestuurd! Binnen enkele minuten zou dit zichtbaar moeten zijn.
Badge
Ook ik heb het termijnbedrag op de website aangepast Voor mij ook graag aanpassen
Reputatie 6
@Patrick

Je termijnbedrag is nu ook in Toon aangepast! 🙂

Groet, Denise
Reputatie 1
Badge +1
@Denise hebben jullie mijn verzoek ook gezien?
Ik zou graag mijn termijn bedrag naar mijn toon willen laten pushen. Daar worden
we vermoedelijk wat vrolijker van dan het huidige...😁
Reputatie 3
@eglasbeek,

Ik heb je termijnbedrag naar Toon gestuurd! Binnen enkele minuten zou dit zichtbaar moeten zijn!
Reputatie 1
Badge +1
Beste mods,
@Denise
@Folkert
@Saida
@Sabrina
@Danielle

Een paar dagen geleden heb ik een verzoek gedaan voor een aanpassing van het geschat verbruik naar Toon te sturen, e.e.a. naar aanleiding van de installatie van de warmtewinner. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen en ook geen nieuw verbruik in Toon ontvangen. Zouden jullie dit alsnog willen doen? Alvast bedankt!
Reputatie 6
@RalfR

Ik heb je ingeschat verbruik naar Toon verstuurd. Het is mogelijk dat dit nog niet direct zichtbaar is, maar dit pas zich vanzelf aan binnen 24 uur.

Groet, Denise
Reputatie 1
Badge +1
Denise schreef:

@RalfR

Ik heb je ingeschat verbruik naar Toon verstuurd. Het is mogelijk dat dit nog niet direct zichtbaar is, maar dit pas zich vanzelf aan binnen 24 uur.

Groet, Denise



@Denise het ingeschatte verbruik is nog steeds niet aangepast en staat nog op september 2017. Wil je kijken waar het giet fout gaat? Ik hoor het graag.
Reputatie 5
@RalfR,

Ik heb wat aanpassingen gedaan en als het goed is zie je straks januari staan. De verbruiken die je doorgaf staan niet in lijn met je termijnbedrag, de inschattingen heb ik wat verhoogd zodat dat exact overeen komt met het maandelijkse bedrag.
Reputatie 1
Badge +1
@Danielle
Ik had gevraagd de aanpassingen door te sturen, aangezien op 8 januari de Warmtewinner is geinstalleerd. Hierdoor zal mijn stroomverbruik dus omhoog gaan en mijn gasverbruik omlaag. Dit komt dus niet overeen met mijn termijnbedrag, aangezien ik die (nog) niet aangepast heb (scheelt ook niet zo veel per maand). Daarom had ik gevraagd de volgende verbruiken naar mijn Toon te sturen:
* elektriciteit 400 kWh per jaar (ik zat op een negatief jaarverbruik, maar dat kon Toon niet aan)
* gas 600 m3 per jaar.

Verder zal door een gedeeltelijk elektrische verwarming mijn stroomverbruik zich ook anders over het jaar gaan verdelen. Kan Toon dit ook al aan? Of blijft de stroomverdeling over het jaar standaard?
Reputatie 5
@RalfR,

De inschattingen die je aangeeft wil ik best naar Toon sturen, maar dan is het handiger dat het termijnbedrag zich ook aanpast. Maar die wil je op hetzelfde bedrag houden begrijp ik? Als ik enkel de inschattingen aanpas en naar Toon stuur zonder het termijnbedrag aan te passen, heb je niet veel aan het Status Verbruik. Vandaar deze constructie zodat de inschattingen gelijk staan aan je termijnbedrag. Wat je nu in Toon ziet is het verbruik voor stroom en gas wat gelijk staat aan je termijnbedrag. Als je het toch graag anders ziet dan verneem ik het, dan kun je kijken of dat meer jouw voorkeur is.
Het verbruik wat zich anders verdeelt maakt onder aan de streep niet uit. We schatten per maand wat in, gebaseerd op je termijnbedrag dus je kunt kijken hoe dat zich verhoudt in het Status Verbruik, die nu klopt. Maar met je lage inschattingen klopt die dan niet, snap je?
Badge
Hallo,

Ik heb mijn termijnbedrag aangepast, zouden jullie dit naar mijn toon willen sturen.
Bij voorbaat dank.

Groetjes Jolanda H
Dag Folkert,
Ik heb een maand geleden het termijnbedrag op de website aangepast, maar dat is niet zichtbaar op Toon.
Zou dit ook bij mij aangepast kunnen worden?
My Klant nummer: staat op mijn profiel.
Alvast hartelijk dank
Reputatie 4
Hi @Jolanda H,
Je bent nu voorzien he 😉

Hi @fam.mutale
Welkom op de Community!
Ik zie dat je kort na je bericht telefonisch contact hebt gehad en dat dit reeds geregeld is.
Loopt het niet goed dan verneem ik dat graag van je!

Groet, Vincent
Prima

Reageer