Skip to main content
Sticky

Hanteert Toon het juiste termijnbedrag?

Reputatie 6
Toon registreert het verbruik en vergelijkt dit met het ingeschat verbruik dat is gekoppeld aan jouw termijnbedrag. Dit ingeschat verbruik wordt automatisch vanuit ons systeem verzonden. Wanneer je een handmatige wijziging in het termijnbedrag doorvoert, laat dit dan aan ons weten. In dat geval moeten wij het ingeschat verbruik namelijk voor je aanpassen, zodat Toon een juiste berekening blijft maken. het is dan handig wanneer je bij je profiel ook je klantnummer invult, dan maken wij het meteen in orde voor je.
Reageer

368 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik zou graag mijn termijn bedrag naar mijn toon willen laten pushen 🙂
Reputatie 6
Dag @Frost,

Als het goed is beschikt jouw Toon al over de juiste gegevens. Voor de zekerheid heb ik de laatste data verstuurd, wat betekent dat hij helemaal up to date is!

Groet, Denise
Reputatie 1
Badge +1
@Denise Top! Dankjewel wou het gewoon even zeker weten of alles goed zat.
Ik heb mijn termijnbedrag handmatig aangepast. Kunnen jullie ervoor zorgen dat Toon het juiste bedrag hanteert? Dank!
Goedemorgen,

Ik heb mijn termijnbedrag aangepast. Willen jullie mijn termijbedrag laten aanpassen zodat Toon de juiste inschatting kan geven?

Alvast bedankt!
Ik heb ook onlangs mijn termijnbedrag aangepast. Graag dit ook verwerken in mijn Toon.
Ik heb enige tijd geleden ook mijn termijnbedrag aangepast, ik vermoed dat deze in mijn toon nog niet aangepast is.
Kan iemand dat nakijken voor mij?

Alvast bedankt!
Ik heb ook mijn termijnbedrag aangepast een aantal maanden geleden. Kunnen jullie dit in Toon aanpassen?
Reputatie 6
@Gerard61 @cpgroenewegen @Skuipers @Sjors

Er zijn nieuwe verbruiken naar jullie Toon verstuurd, het kan even duren voordat jullie dit zien.

@Fox

Volgens mijn gegevens staan er al juiste verbruiken in je Toon.
Beste Folkert,

ik heb sinds een maand zonnepanelen en mijn termijnbedrag is verandert. Zouden jullie de juiste waarden in mijn Toon kunnen zetten, want alle historie is ook compleet verandert door de installatie van Zon op Toon.

Vriendelijk dank 🙂
Van de week mijn termijn bedrag aangepast kan dit doorgevoerd worden naar mijn Toon?
@Folkert
Wat is 'even wachten' ?
Ik heb nog niet het idee dat er wat veranderd is. Heb het maandbedrag enkele maanden geleden met ca. €40,- omhoog gezet.
Hoor het graag even.

Mvg
Cpgroenewegen
Als je je voorschot bedrag per maand verhoogt en het nieuw ingeschatte jaarverbruik laat pushen naar Toon, zie je dat niet integraal terug in Toon.
Het is tenslotte een 1/12 deel van je totale verbruik incl de vaste (netwetk)kosten.

Wel als je het ingeschatte jaarverbruik op Toon zou kunnen zien; helaas is dat onzichtbaar.
Bij Toon wordt naar gelang het jaargetijde per maand een ingeschat bedrag vastgesteld. In de zomer is dat laag, want er zijn geen stookkosten en in de winter is dat ingeschatte bedrag aanmerkelijk hoger.
Ik kan echt zeggen dat het niet wekt, ben al ruim een week bezig met eneco mijn jaarrekening. Toon zegt dat ik alle maanden tussen de 20,00 en 40,00 minder verbruik en toch zou ik het maar een verschil van totaal 25,00. Als ik na al die maanden kijk zou ik 220,00 terug moeten krijgen. Eneco gaat mij uitzoeken foto's gestuurd. U wordt teruggebeld dan kan je vergeten. Nog steeds geen tevreden antwoord. Was al 5 jaar trotse toon gebruiker. Alle jaren goedgegaan behalve dit jaar. Dus mijn conclusie is ga niet van het statusverbruik van toon uit.
Zou best kunnen, vandaar mijn stelling je moet we een juist ingeschat jaarverbruik op Toon hebben.
Een moderator kan dat voor je nazien.
Ik heb mijn termijn ook aangepast.
Zou ik ook de nieuwe gegevens op mijn Toon kunnen ontvangen?
Alvast bedankt.
Reputatie 6
@bokvanrooij, @Jeroen1984 & @miecaa

Jullie termijnbedrag is naar Toon verstuurd. Er kan 24 uur overheen gaan voordat dit zichtbaar is.
Reputatie 6
@cpgroenewegen

Voor zover wij zien wordt je ingeschat verbruik op het moment correct weergegeven in Toon. Wij kunnen dit helaas niet met terugwerkende kracht inzien.
Alvast bedankt.
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb al wat langer geleden het termijn bedrag verhoogd. Graag laten verwerken in mijn Toon.
Kan mijn bedrag ook aangepast worden? Volgens Toon bespaar ik al ruim 500,- maar volgens mij klopt dat niet.
Reputatie 5
Vanthienen schreef:

Alvast bedankt.

@Vanthienen,

De nieuwe inschattingen die bij het verhoogde termijnbedrag horen heb ik verwerkt. Het termijnbedrag komt nu €0,50 lager uit, omdat ik die €0,50 niet kan verwerken. Dan weet je dat voor de komende 2 termijnbedragen tot aan de jaarnota.
Mocht je na de jaarnota het termijnbedrag weer willen aanpassen, dan kun je het ons laten weten. Dan zorgen we dat Toon gelijk uitgaat van het juiste.
Inmiddels heb je de nieuwe update al binnen gehaald zie ik!
Reputatie 5
ToonFan schreef:

Ik heb al wat langer geleden het termijn bedrag verhoogd. Graag laten verwerken in mijn Toon.

@ToonFan,

Leuk dat je een echte fan bent. 😉 Of staat Fan voor iets anders?
Ik help je graag met de juiste gegevens naar Toon sturen o.b.v. het aangepaste termijnbedrag. Alleen heb ik wel eerst jouw klantnummer nodig. Kun je die toevoegen aan jouw profiel? Dan zie ik hem achter de schermen staan en dan kan ik verder.
Alvast bedankt!
Reputatie 5
Renever schreef:

Kan mijn bedrag ook aangepast worden? Volgens Toon bespaar ik al ruim 500,- maar volgens mij klopt dat niet.

@Renever,

Voor jou heb ik het ook geregeld! De nieuwe inschattingen komen naar Toon toe zodat je ziet dat het goed gaat!
@Folkert
Ook ik heb het termijnbedrag op de website aangepast, maar dat is niet zichtbaar op Toon.
Zou dit ook bij mij aangepast kunnen worden?
Klantnr staat in mijn profiel.
Alvast hartelijk dank en een fijn weekend.

Reageer