Skip to main content

Vraag en Aanbod sectie?

Reputatie 3
Badge
Het zou misschien handig zijn voor mensen om een vraag en aanbod gedeelte hier te maken .
Dan kan men alle Toon's en Toon gerelateerde artikelen vragen of aanbieden .

Op zowat zich zelf respecterend forum vind je dit , waarom hier niet ?
Reageer

8 Reacties

Daar is toch Marktplaats voor?
Ik ken de huisregels niet uit m'n hoofd, maar vermoed dat die dat niet toestaan.

Hier kan je ze nalezen:

https://forum.toon.nl/de-huiskamer-29/voorwaarden-en-huisregels-voor-de-gebruiker-van-het-toon-forum-146
Reputatie 1
Badge +1
Leuk idee alleen gaat er veel tijd in zitten ook voor mods denk ik, stel je word opgelicht etc dan ja...
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb die huisregels eens doorgelezen en alleen gezien dat je geen commerciële berichten voor organisaties mag plaatsen, zoals sluikreclame e.d. Een persoonlijke vraag en aanbod rubriek lijkt me niet tegen de huisregels als het voor puur persoonlijk gebruik is zonder bedrijfsmatig winstoogmerk.
Reputatie 4
Badge
Is hier inmiddels al iets mee gedaan? Lijkt me super handig voor de mensen die geen abonnement hebben en zo toch via dit forum aan losse sensors of adapters kunnen komen via andere forum-leden of een Toon kunnen overnemen als men van energieleverancier overstapt.

Al lijkt het me dat er geen "handeltje" in losse onderdelen moet ontstaan, mensen met een abonnement kunnen ten slotte gratis een vervangend onderdeel van Eneco ontvangen. Dan moeten die mensen die onderdelen niet hier direct gaan verhandelen...
Reputatie 5
@allen en @Terrorsource

Sorry voor de late reactie. De vraag staat nog steeds open. Ik heb de vraag opnieuw voor je uitgezet en zodra ik meer weet kom ik hierop terug.

Groet,
Mitchel
Reputatie 4
Badge
@Mitchel Is hier inmiddels al wat mee gedaan? Zijn inmiddels 4 maanden verder.
Reputatie 5
@Terrorsource

Goed dat je even aan de bel trekt. Ik heb het verzoek destijds uitgezet, maar er is nog niks bekend hierover. Daarom heb ik deze vraag nogmaals onder de aandacht gebracht.

Ik wil graag nog een keer een beroep doen op je geduld.

Uiteraard geef ik je een update zodra er meer informatie bekend is.

Groet,
Mitchel
Reputatie 4
Badge
geduld hebben we wel 🙂

Reageer