Skip to main content
Vraag

Toon app geeft wit scherm

Mijn man heeft een Huawei Y6 uit 2016. Het lukt wel op de app op zijn telefoon te zetten. Maar als hij de app opstart krijgt hij na het startscherm een leeg wit scherm.

Wordt deze telefoon ondersteunt door de Toon app?
Reageer

35 Reacties

Reputatie 5
@Nicole67

Welkom op het Toon forum. Ik zie dat Toon vandaag bij je is geïnstalleerd. Gefeliciteerd 🎉

De Toon app is geschikt voor besturingssystemen iOS 8.0 en Android 4.1 en hoger. Op zowel smartphone en tablet. Weet je welk besturingssysteem er op de Huawei Y6 zit?

Groet, Tina
Er zit besturingssysteem Android 5.1 op.
Reputatie 5
@Nicole67

Krijg je een wit scherm bij het openen van de app of nadat je ingelogd bent?
Reputatie 7
Badge +6
Aangezien het voorkomt na het opstarten van de app. Vermoed ik dat het bewuste toestel niet helemaal overweg kan met Hybride gebeuren.
Je zou kunnen proberen om de app eens te verwijderen, opnieuw te installeren. Ik vermoed dat dit geen oplossing gaat zijn..

Misschien dat de softwareontwikkelaars wat voor je kunnen betekenen.
Eerst krijg ik een rood scherm met het woord Toon en daarna een wit scherm. En vervolgens gebeurd er niets meer.
mAiden schreef:

Aangezien het voorkomt na het opstarten van de app. Vermoed ik dat het bewuste toestel niet helemaal overweg kan met Hybride gebeuren.
Je zou kunnen proberen om de app eens te verwijderen, opnieuw te installeren. Ik vermoed dat dit geen oplossing gaat zijn..

mAiden schreef:

Ik heb de app al 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat helpt inderdaad niet.

Dan maar een mail sturen naar de software-ontwikkelaars van Toon. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen.
Reputatie 5
@Nicole67

Aha dus hij start wel op vandaar dat je het woord Toon ziet maar het normale scherm blijft wit. Dan ligt het in dit geval aan het toestel en daar kunnen we helaas niet mee helpen.
Misschien helpt het de Huawei Y6 naar de laatste beschikbaar Android versie te updaten...
Reputatie 5
@Nicole67

We zijn je niet vergeten hoor, je staat op ons netvlies 😉.

We hebben navraag gedaan bij de softwarebeheerders zodat we een oplossing vinden voor dit probleem. Wil je de volgende workaround proberen?

- Een van de standen bij het scherm temperatuurstanden met 1 graad verhogen (zie afbeelding).
- De Toon app afsluiten en daarna opnieuw opstarten.

Wil je het me laten weten of dit advies heeft geholpen?

Groet,
Mitchel

Voor de duidelijkheid. Bij het opstarten van de app krijg je een rood scherm te zien met TOON daarna zou je de het scherm met de inloggegevens te zien moeten krijgen en daar gaat het fout. Het scherm blijft wit.... Het heeft dus niets te maken met de instellingen op de Toon-thermostaat.

In de tussentijd is het toestel al naar de fabrieksinstellingen gezet. Echter zonder resultaat. Al mijn apps werken behalve de Toonapp..
Ik denk dat de ontwikkelaar van de app dit mogelijk kan fixen....
Reputatie 6
@Nicole67

Ik kan mij goed voorstellen dat het advies van mijn collega verwarrend overkomt. Maar dit is een instructie vanuit onze softwarebeheerders. Zou je de handelingen willen uitvoeren en laten weten of de storing verholpen is ?

Groeten Chantal
We hebben de handelingen uitgevoerd. Eerst hebben we willekeurig een temperatuur een graad verhoogt. Maar bij het opnieuw opstarten van de Toon app krijgt mijn man weer alleen een wit scherm te zien. Hij krijgt geen connectie met Toon.
Reputatie 5
@Nicole67

Jammer dat de instructie niet werkt. Inmiddels is er een software update geweest voor de app om onder andere dit probleem te verhelpen. Heb je deze update al uitgevoerd?

Ik hoor het graag anders koppel ik het direct terug naar de softwarebeheerders.

Tina
Mijn man had de update al uitgevoerd. Dus dat is helaas geen oplossing voor het probleem.
Reputatie 7
@Nicol67

Kun je de externe toegang klantenservice op je Toon aanzetten via Menu > Toon Support? Dan kijken we verder voor je.
Ook hier krijg ik geen verbinding met de Toon app en blijft de app verbinding zoeken met de Toon. Vandaag de nieuwe Toon 2 geïnstalleerd nadat mijn Toon 1 kuren kreeg.
Reputatie 7
@Winterswijk73

Welkom op het Toon forum. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Is je nieuwe Toon verbonden met het servicecenter?

Groet,

Folkert
Hoi Folkert,
Ik heb de app al 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook mijn Toon is verbonden met het servicecenter.
Hoi Folkert
De applicatie werkt inmiddels weer.
Bedankt voor je feedback
Groeten Edwin
Reputatie 5
@Winterswijk73

Gelukkig functioneert de app weer. Dat is wel fijn op dag 1 😃. Is het probleem opgelost door één temperatuurstand in de Toon te wijzigen of enkel door de app te verwijderen?

Groet,
Dionne
Dionne schreef:

@Winterswijk73

Gelukkig functioneert de app weer. Dat is wel fijn op dag 1 😃. Is het probleem opgelost door één temperatuurstand in de Toon te wijzigen of enkel door de app te verwijderen?

Groet,
Dionne

Ik heb de app verwijderd en daarna de temperatuur veranderd.
Hoi, we hebben de toegang klantenservice op Toon al open staan. En gisteravond heeft mijn man de update van de toon app binnengehaald. Maar heeft niets geholpen. Hij krijgt nog steeds een wit scherm.
Reputatie 5
@Nicole67

Wil je de externe toegang Toon aanzetten, zodat de softwarebeheerders weer mee kunnen kijken? De toegang staat namelijk nu uit.

Geef je me een seintje wanneer je dit hebt gedaan?

Groet,
Mitchel
De externe toegang staat inmiddels aan. Groetjes, Nicole

Reageer