Skip to main content
Beantwoord

Geen historie meer?

• Toon kenner
  • 1 reactie
Afgelopen maandag 8 januari een nieuw scherm gekregen en alles wekt perfect,maar tot mijn ongenoegen is mijn verbruik historie(van de afgelopen jaren) verdwenen.Dat moet toch ergens op de server bij Eneco bewaard blijven ? Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Brandje 12 januari 2018, 16:35

Hoi @FritsI

Helaas niet.
Van de op je Toon opgeslagen data e.d. kan geen backup worden gemaakt.
Daar vragen we overigens al 5 jaar om.
Of dat er ooit komt is nog maar zeer de vraag.
Maar daar heb jij helaas nu niets aan.

Er wordt beperkt op de server opgeslagen waar je apart toestemming voor moet geven omdat dat valt binnen bepaalde applicaties.

Bekijk origineel
Reageer

4 Reacties

Hallo @FritsI bij vervanging Toon is het historische verbruik verloren gegaan, daar de data lokaal op toon opgeslagen wordt.

Jammer dat het door de monteur niet even is aangegeven dat dit het geval zou zijn.
Hoi @FritsI

Helaas niet.
Van de op je Toon opgeslagen data e.d. kan geen backup worden gemaakt.
Daar vragen we overigens al 5 jaar om.
Of dat er ooit komt is nog maar zeer de vraag.
Maar daar heb jij helaas nu niets aan.

Er wordt beperkt op de server opgeslagen waar je apart toestemming voor moet geven omdat dat valt binnen bepaalde applicaties.
Al langer bekend kennelijk, jammer dat daar aan de "Toon" visie besparen door vergelijken voorbij wordt gegaan door die historie niet te bewaren. Hoe moeilijk moet dat nu zijn..... beetje eenrichting. Verlichting,rookmelders en de ketel in de gaten (laten) kan wel,dus mogen ze van mij best een muizen-beetje data bewaren op hun servers. We wachten maar rustig af wellicht wordt dit nog eens aangepast!
Dat hopen velen met jou!

Reageer