Skip to main content
Vraag

Droger bij verspillingschecker

Reputatie 1
Badge
  • Toon kenner
  • 13 reacties
De verspillingschecker is een voor een de apparaten in mijn huis aan het bekijken hij is nu al een eeuwigheid naar de droger aan het kijken, en dat kan nog wel eens heel lang gaan duren want ik heb helemaal geen droger. Misschien een idee dat er een knopje zou kunnen worden toegevoegd waarmee ik kan zeggen "die heb ik niet" dan kan toon verder met de rest van de checks .
Reageer

8 Reacties

Die knop is niet nodig, want dat kan je melden in de Verspillingschecker.
Ga naar menu Support, onder aan zie je FAQ

Daarna kies je, onderdeel Fouten en Errors:

Je ziet er is met de door jou bedoelde mogelijkheid rekening gehouden.
Reputatie 1
Badge
Dank je voor reactie, uiteindelijk gevonden en gereageerd, maar blijft voor mij het gevoel dat een simpele button eronder een stuk eenvoudiger is. of ben ik de enige die geen droger (nodig) heeft
Graag gedaan uiteraard!☺

Een simpele button is juist denk wat de makers van de VC niet willen, omdat een stukje tekst duidelijker is en men dan weet wat er bij jou speelt.😉
Reputatie 1
Badge
Jammer dat er toch geen button of andere manier is. Nu blijft Toon tot in de eeuwigheid door zoeken naar mijn Droger, ondanks mijn reactie dat ik geen droger bezit/nodig heb blijft de app dapper aangeven dat hij nog niet genoeg info verzameld heeft.
Zonde van de verspilde rekenkracht om ernaar te blijven zoeken.

Zo zou ik me ook voor kunnen stellen dat alleenwonende geen vaatwasser hebben ook daar geen button aanwezig🤔
Ja, het vaststellen van het verbruik van een droger lukt bij mij ook niet sinds oktober 2017.

Ik heb het eigenlijk al opgegeven.
Controle via een slimme stekker gaat praktischer.

Overigens kan je binnen de App wel aangeven dat je zo’n apparaat niet bezit.
Reputatie 7
Badge +6
Via "Wil je iets melden" kan je toch aangeven dat je het apparaat niet bezit?

Exact Ricardo, zo simpel is het.
Goed dat je er nog even een screendump bij hebt gedaan.
Ik hoop dat Hayad snel met nadere info komt mbt het zg scherper aanhalen van de beoordeling van analyse..
Reputatie 1
Badge
Ja dat heb ik een tijd geleden gedaan, je kan niks doen/aangeven bij "droger" zolang hij zoekende is maar bij de andere wel al groene apparaten kan je idd naar "wil je iets melden" daar aangegeven dat ik helemaal geen droger heb en daarna grote stilte en nog steeds grote stilte vandaar dat ik het nog maar eens meld.
Blijft mijns inziens een button toch makkelijker, maar dat is waarschijnlijk alleen voor simpele ..... want waarom makkelijk/logisch als het ook moeilijk/omslachtig kan he.
Het makkelijks is het waarschijnlijk als ik gewoon een droger koop, want ik ben benieuwd naar de andere apparaten die daar achter staan en die kunnen niet groen of rood worden zolang ik geen droger heb😴

Reageer