Skip to main content
Beantwoord

Aanpassen termijnbedrag in Toon

Toon eerste bericht Reageer

50 Reacties

Reputatie 5
Yo Botje! 🆒

Bij deze geregeld hoor.

Fijne dag!

Groet, Vincent
Badge
Hoi,

Kan mijn termijmbedrag ook aangepast worden bij toon?

Bvd
Reputatie 5
@Sjoerd Claassens

Ik heb zojuist de juiste gegevens doorgezet naar je Toon. De wijziging kun je binnen nu en 24 uur inzien.

Groet, Urgel
ik heb mijn termijn bedrag aangepast zou u dit ook willen veranderen in Toon
Reputatie 5
@waterman

Goed dat je het via deze weg aan ons doorgeeft. Ik heb de juiste gegevens m.b.t. je nieuwe termijnbedrag naar je Toon gestuurd. Dit kun je binnen nu en 24 uur zien onder je Status Verbruik.

Groet, Urgel
Badge +1
Kunnen jullie mijn termijn ook pushen naar Toon. Heb mijn klantnummer aangepast. Was oude EON klant nu eneco. Nieuwe klantnummer staat in mijn profiel. O ja, binnenkort stopt wel de overeenkomst voor Toon, maar in de koude wintermaanden meld ik me wel weer aan 🙂 In de zomer gebueren er op energie gebied weinig spannende zaken. Door de tijdelijke stop weer wat euries verdiend.
Reputatie 5
Kijk eens aan @Koopie! Leuk te lezen dat ook jij je hebt aangesloten bij Eneco 😃. Ik help je graag verder met je verzoek, maar daar stuit ik meteen op een probleem 😞 . Het klantnummer in je profiel is niet een Eneco klantnummer. Zou je het juiste klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Groet, Urgel
Badge +1
Is toch het juiste nummer als ik inlog. Heb nu scherm openstaan. Kan het zijn dat jullie de nummers nog niet herekennen door de overname van E.O.N naar Eneco. Want ik moet ook op een andere manier inloggen dan de oude bestaande klanten ??
https://mijn.welkom-bij.eneco.nl/

Ik kan je evt een pm sturen oid met prinscreen ?

Leon
Reputatie 5
@koopie

Dit is inderdaad de website waarop, voor nu, oud E.ON klanten kunnen inloggen. Een pb met wat meer gegevens kan inderdaad helpen. Ik zie deze graag tegemoet.
Kan mijn termijnbedrag ook aangepast worden?
Badge
Hallo

Heb vandaag mijn jaarafrekening gekregen en mijn termijn bedrag is verlaagd nu wil ik die verhogen naar 80 euro. Zou dit naar de toon gepuchd kunnen worden. Alvast bedankt
Reputatie 4
Goedemorgen @Monique

ik heb jouw termijnbedrag aangepast naar € 80,- op basis van je verbruik. Ook heb ik de gegevens naar de Toon gestuurd. Het duurt even voordat dit zichtbaar is in Status Verbruik.

Groet,
Mitchel
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb mijn termijnbedrag verhoogd, kunt u deze aanpassen in mijn toon?
Reputatie 6
@fransje1

Ik heb de gegevens naar je Toon gestuurd, deze zie je later op de dag in je Toon verschijnen.
Reputatie 1
Badge +1
Beste,
Is mijn termijnbedrag al aangepast op toon?
Reputatie 7
Badge +6
fransje1 schreef:

Beste,
Is mijn termijnbedrag al aangepast op toon?

Ga eens op Toon naar je stroom of gas verbruik toe, druk dan eens op maanden, druk dan eens op het 'i' wat ook inbeeld komt. Als goed is zal daar staan "Laatste wijziging: Juni 2018". Als dat er staat, is het nieuwe termijnbedrag ontvangen door je Toon. 🙂
Reputatie 4
@fransje1

Je termijnbedrag is aangepast en de gegevens zijn ook gestuurd naar jouw Toon. Wil je dit controleren zoals @mAiden aangeeft?

Gr,

Mitchel
Reputatie 1
Badge +1
@Mitchel
Hoi Mitchel, ik heb deze maand de jaarafrekening ontvangen en mijn termijnbedrag is automatisch aangepast. Is dit nieuwe bedrag ook naar mijn toon gepushed?
Reputatie 7
Badge +6
harmroest schreef:

@Mitchel
Hoi Mitchel, ik heb deze maand de jaarafrekening ontvangen en mijn termijnbedrag is automatisch aangepast. Is dit nieuwe bedrag ook naar mijn toon gepushed?

Bij jaarnota's word nieuwe termijnbedrag automatisch naar je Toon gepushd. 😉
Reputatie 1
Badge +1
Gaat mij erom welk bedrag ?
Reputatie 7
Badge +6
fransje1 schreef:

Gaat mij erom welk bedrag ?

Dat kan je toch zien bij je Mijn Eneco, dan weet je welk bedrag je termijnbedrag is.
Of wil je je jaaringeschatte verbruik in kWh en m3 weten?
Reputatie 3
@fransje1

Het vastgestelde termijnbedrag in de jaarnota is naar Toon gepushd. Heb je dit al nagekeken in jouw Toon? Dit bedrag is inderdaad op Mijn Eneco terug te vinden zoals @mAiden aangeeft.

Of bedoel je iets anders?

Groet, Tina
Reputatie 1
Badge +1
TinaC schreef:

@fransje1

Het vastgestelde termijnbedrag in de jaarnota is naar Toon gepushd. Heb je dit al nagekeken in jouw Toon? Dit bedrag is inderdaad op Mijn Eneco terug te vinden zoals @mAiden aangeeft.

Of bedoel je iets anders?

Groet, Tina

Het bedrag van de jaarnota vond ik te laag, heb ik aangepast vandaar mijn vraag
Reputatie 3
@fransje1

Helemaal duidelijk nu. Het termijnbedrag in de jaarnota is inderdaad lager dan het bedrag wat naar Toon gepushd is. Ik stuur je een pb.

Fijne avond, Tina
Reputatie 1
Badge +1
TinaC schreef:

@fransje1

Helemaal duidelijk nu. Het termijnbedrag in de jaarnota is inderdaad lager dan het bedrag wat naar Toon gepushd is. Ik stuur je een pb.

Fijne avond, Tina

dan staat het goed , jaarnota bedrag was te laag

Reageer