Skip to main content
Vraag

Toon app werkt niet


  • Toon kenner
  • 1 reactie
Goedemorgen,
Mijn toon app werkt niet, geeft aan dat deze niet is verbonden met m’n toon.
Heeft wel gewerkt maar ben 3 maanden geleden verhuisd misschien dat hij jet daarom niet doet. Wie kan mij helpen, heb overigens al gereset en maak gebruik van de toon die al onder huis aanwezig was.
Reageer

3 Reacties

Hoi Vaesie,

Meestal is het even stroomloos maken van je modem voldoende om de App weer te laten werken.
Maar aangezien je gebruik maakt van een Toon®️ in een bestaand huis, zit daar denk ik het probleem.
Deze Toon®️ dient ontkoppeld te worden; en dan gekoppeld aan jou. Vermoedelijk heeft het ook met je abo voor de App daardoor te maken.
Met advies bel 088 895 59 59 en dit wordt samen met je opgelost.
Bedankt! Ik had ook al zo’n vermoeden. Ik ga maandag direct bellen.
Graag gedaan. 👍
Komt vast goed!
En een fijn weekend.😎😎

Reageer